תיירות

בשורה נהדרת לטסים לחו"ל: חברת התעופה חוזרת לישראל ב-7.6

דלתא איירליינס תחדש את הטיסות לישראל החל ב-7 ביוני, ותתחיל בהפעלת טיסות יומיות בין ניו יורק לנמל התעופה בן גוריון
מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
עוד חברת תעופה חוזרת לישראל לראשונה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, אי שם ב-7.10. דלתא איירליינס הודיעה הלילה [אור לחמישי] כי היא תחדש את הטיסות לישראל החל ב-7 ביוני, ותתחיל בהפעלת טיסות יומיות בין ניו יורק לנמל התעופה בן גוריון.
רק ביום שני האחרון, דיווחה חברת התעופה אתיופיאן איירליינס כי היא מעלה את הכמות ל-14 טיסות שבועיות, כאשר היא החליטה להפעיל טיסות יומיות, עם טיסה שתצא ב-01:40 והגעה ב-7:00. זאת כאשר בימים שלישי, חמישי וביום שבת הטיסה תמריא בשעה 14:35 והגעה ב-20:10. בנוסף, בימי ראשון, שני, רביעי ושישי תצא טיסה בשעה 10:00 ותגיע בשעה 14:15 ליעדה הסופי.

כמו כן, חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways הודיעה כי היא תרחיב את פעילותה מתל אביב החל מה-9.4. החברה הודיעה כי תוסיף טיסות יומיות לכרתים, רודוס ולראשונה בפסח גם לאי קוס, וכן הודיעה כי תפעיל שלוש טיסות שבועיות לברלין. כמו כן, החל החודש שעבר היא מפעילה טיסות לאתונה, לרנקה, ברצלונה, פראג, בודפשט ורומא.
עוד ידוע שאייר אירופה חוזרת לישראל ותמריא בין ה-11 ל-29 במרץ תמריא בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי באותן השעות, לאחר מכן תוסיף עוד טיסות ותמריא בין ה-30 באפריל עד ה-30 ביוני בימים ראשון, שני, שלישי, רביעי וחמישי באותן השעות ומה-1 ביולי על בסיס יומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה