תיירות

מטוס של ריינאייר ביצע נחיתת חרום: אלימות הנוסעים יצאה משליטה

נוסעים שטסו בחברת התעופה "ריינאייר" מאדינבורו שבסקוטלנד לאי טנריף, גרמו למטוס לבצע נחיתת חרום בפורטוגל בעקבות קטטה בין שיכורים שיצאה משליטה. לאחר נחיתת המטוס, הנוסעים נלקחו על ידי המשטרה המקומית להמשך טיפול

מערכת ice |  1
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
נוסעים שטסו בחברת התעופה "ריינאייר" מאדינבורו שבסקוטלנד לאי הספרדי טנריף, גרמו למטוס לבצע נחיתת חרום  בפורטו, פורטוגל בעקבות קטטה בין שיכורים שיצאה משליטה. לאחר נחיתת המטוס נחיתת חירום, הנוסעים נלקחו על ידי המשטרה המקומית להמשך טיפול. 
כראוי לאלימות בת ימינו, הקטטה תועדה על ידי נוסעים והועלתה לרשתות החברתיות. בסרטון נראים הנוסעים מכים ומקללים אחד את השני. אחד הנוסעים הגדיר את הטיסה כטיסה הגרועה בחייו. אחרים ביקשו פיצוי מחברת התעופה על המקרה. חברת ריינאייר אישרה שהאירוע נמצא בטיפול המשטרה המקומית, לאחר שכמה מנוסעי הטיסה הוצאו מהמטוס בכוח.
דובר ריינאייר אמר ל"דיילי סטאר": "הטיסה מאדינבורו לטנריף, הוסטה לפורטו כאשר מספר קטן של נוסעים החלו להפריע. הצוות הזעיק מראש סיוע משטרתי, שהגיע עם ההגעה ליעד. המשטרה המקומית הוציאה את הנוסעים הללו לפני המשך הטיסה הזו לטנריף.
עכשיו זהו עניין של המשטרה המקומית". לפי אתר התעופה ukaviation, ריינאייר החלה ליצור קשר עם נוסעים והחלו ליידע אותם שהם זכאים להחזר, או שהם יכולים להזמין טיסה מחדש למועד מאוחר יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כיף לקרוא! שתשרפו אמן! (ל"ת)
    צחי 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור