תיירות

טירוף בנתב"ג: זה השיא החדש שיישבר היום בנמל התעופה

אחרי הירידה הגדולה במספר הנוסעים והטיסות שעוברים בנתב"ג בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", נמל התעופה הגדול בישראל ממשיך להתאושש והיום (ראשון, ה-18/2/2024) יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-30,200 נוסעים ב- 171 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות - שיא חדש מאז ה-7 באוקטובר
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", נמל התעופה בן גוריון חטף מכה לא קלה, שכן חברות תעופה רבות החלו לבטל את טיסותיהן לישראל וממנה. למרות זאת, לאחרונה נרשם גידול משמעותי בנוסעים מנתב"ג ואחרי שבשבוע שעבר עברו בו כמות של 29,400 נוסעים ביום אחד, היום (ראשון) הוא שובר שיא חדש מאז פרוץ המלחמה, אחרי שבימים האחרונים דווקא חווה ירידה קלה.
על פי ההודעה שיצאה מטעם רשות שדות התעופה נודע כי היום, יום ראשון ה-18/2/2024, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-30,200 נוסעים ב- 171 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות, מה שכאמור קובע שיא חדש של נוסעים ביום אחד מנתב"ג ואליו מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר.  
על פי רשות שדות התעופה, סך הכל יצאו היום כ-16,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-14,100 נוסעים. לסיום, מרשות שדרות התעופה נמסר לטסים מנתב"ג ואילו בימים אלו של מלחמה כי "ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה