TOP 5

שחמט או קנדי קראש? אלו משחקי המובייל הפופולריים בישראל

קלאש רויאל, קנדי קראש או בכלל משחק שקיים יותר מ-1000 שנה? אלו המשחקים האהובים על הישראלים במובייל
מערכת ice | 
משחקי מובייל (צילום shutterstock)
גולת הכותרת של עידן הסמארטפונים ככלי לפנאי והעברת זמן, הם הרשתות החברתיות. המון ביקורת הושלכה על ענקיות הדאטה ששינו את העולם, אך מקומם של המשחקים נדחק הצידה. זאת למרות שתעשיית המשחקים במובייל מגלגלת גם היא עשרות מיליארדים בשנה על חשבון הזמן שלנו
כל אחד מכם בטח משחק או שיחק משחק מובייל מצליח, ובטוח שהוא המשחק המושלם להעברת הזמן הפנוי. אבל מהם המשחקים הכי אהובים בישראל?
במקום החמישי (ציפינו ליותר) הוא המשחק שהפך לשם נרדף למובייל - קנדי קראש. תקופת הזוהר שלו חלפה מזמן, אך הוא ממשיך למכר את הישראלים, כך ע"פ נתוני ניתוח המובייל של SIMILARWEB.
במקום הרביעי הוא משחק נוסף שנמצא איתנו כבר כמה וכמה שנים, subway surfers. כי איך אפשר בלי הרעיון הכל-כך מקורי של אדם שרץ ומשיג מטבעות? אולי, דווקא יש משהו מאוד אנושי באדם שממשיך לרוץ במרדף אחר המטבעות, וממשיך גם כשהוא נפסל שוב ושוב. אחרת אין הסבר להתמכרות שלנו להוגו, טמפל-ראן, פלאפי בירד ודומיהם לאורך השנים.

במקום השלישי משחק האסטרטגיה Brawl Stars (בתרגום חופשי 'כוכבי הקטטה') של חברת Supercell הפינית. המשחק, בדומה לשני המקומות הראשונים שיבואו אחריו, מאפשר לשחק עם חברים או עם אנשים זרים ברשת, מה שמעלה את המסקנה שמשחקי רשת יותר מאתגרים ומהנים. ובשאלה את מי יותר כיף לנצח, את השיא של עצמך או שחקן יריב, התשובה ברורה.
גם במקום השני זהו משחק אסטרטגי של Supercell. קלאש רויאל יצא לראשונה בשנת 2016 ומאז 2017 נמצא בעקביות במקומות הראשונים בהורדות המשחקים. בעוד "PUBG" כבש את הגיימינג בקטגוריית הבאטל רויאל, קלאש רויאל ניצח בפער את הבאטל של המובייל.
ואחרי כל ההספדים על דור הסמאטרפונים, שהוא מבזבז את הזמן על אלימות ומשחקים חסרי תכלית, מגיע במקום הראשון לא אחר ממשחק השחמט המסורתי. כי אם כבר להעביר את הזמן, לפחות שנעשה את זה בקלאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה