TOP 5

הסיבה לחובות ברצלונה נחשפת? משכורות העתק של השחקנים

רשימת המשתכרים הגבוהים ביותר בליגה הספרדית נחשפה, שני נציגים לריאל מדריד, שניים לברצלונה ואחד נוסף לאתלטיקו מדריד, איך אמבפה רק במקום השלישי
מערכת ice | 
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
היום (ראשון) נחשפה רשימת המשתכרים הגבוהים ביותר לעונה הבאה בלה ליגה - הליגה הספרדית, הרשימה הצליחה להפתיע את עולם הכדורגל במיוחד כאשר שניים מתוך חמשת המקומות הראשונים הם שחקני ברצלונה שעקפו את הרכש החדש והנוצץ של ריאל מדריד, קיליאן אמבפה אשר מתברג במקום השלישי.
הרשימה: 
5. יאן אובלק: 20.8 מיליון יורו לעונה: השוער הותיק של אתלטיקו מדריד כבר הפך ממזמן לאגדת מועדון ואגדת כדורגל, לא מפתיע ששכרו הוא הגבוה בקבוצה.
4. דויד אלאבה: 22.5 מיליון יורו: אולי חלקכם יופתעו לראות את הבלם של ריאל מדריד במקום כה גבוה, אך מדובר בשחקן ותיק שהגיע עם ניסיון ויכולות אדירות מבאיירן מינכן שחתם על חוזה גדול.
3. קיליאן אמבפה: 31.2 מיליון יורו: הרכש החדש והנוצץ של חלון ההעברות הזה, הכוכב הצרפתי שמשלים לריאל מדריד את קבוצת החלומות, אך עדיין יש שני שחקנים נוספים בליגה שהצליחו לעקוף אותו בשכר.
2. רוברט לבנדובסקי: 33.5 מיליון יורו: הגיע לברצלונה בתור החלוץ הטוב בעולם ובעונה האחרונה רשם עונה טובה עם 19 שערים ו-8 בישולים בליגה הספרדית, אך עם זאת יש סבורים שהוא צריך לרדת לספסל.
1. פרנקי דה יונג: 37.5 מיליון יורו: גם הגיע למועדון בתור כוכב צעיר ועמוד תווך בברצלונה והוא בהחלט ברמה הדרושה אך נאבק בהמון פציעות במהלך העונה שמונעות ממנו לפרוץ ולהיות מהטובים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה