עסקי ספורט

ארסנל, שומעת? זה הסכום שזלצבורג דורשת עבור אוסקר גלוך

כבר מעל שנה שאוסקר גלוך, ילד הפלא בכדורגל הישראלי משחק בזלצבורג האוסטרית, השמועות על מעברו לקבוצת הפאר ארסנל לא פוסקות לאורך כל השנה במיוחד לאחר דיווח על התעניינות מצד ארטטה מאמן הקבוצה, תג המחיר שזלצבורג מציבה עבורו הוא 21 מיליון יורו
מערכת ice | 
אוסקר גלוך (צילום אינסטגרם/ אוסקר גלוך)
אוסקר גלוך נחשב לאחד הכשרונות הגדולים שהיו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, הוא עבר לזלצבורג האוסטרית כבר בגיל 19 שם הוא משחק כבר שנה ורשם מספר שערים ובישולים במדיה כולל הופעות נהדרות בליגת האלופות. 
לאורך כל השנה האחרונה, רצות שמועות על מעבר של גלוך לקבוצות פאר כמו מנצ'סטר יונייטד וליברפול, אך מי שנמצאת בכותרות ללא הפסקה בקשר לרכישת השחקן היא ארסנל, שם טוענים שגלוך יכול לשמש מחליף ראוי לכוכב הקבוצה מרטין אודגרד, המשחק באותה עמדה שלו, זאת גם כי שחקנים כמו ויירה וסמית' רואו צפויים לעזוב בקיץ את ארסנל. 

לפי דיווח, זה מה שנאמר על גלוך במועדון: "גלוך צד את עיניו של ארטטה, ובמועדון ימשיכו לעקוב אחריו בשבועות ובחודשים הקרובים. בדומה לאודגרד, הוא מסוגל לשחק בעמדה 10, לנוע בשטחים קטנים, ולהשתמש ביכולת הטכנית ובראיית המשחק שלו כדי לשבור קווי מסירה. קור הרוח שלו מאפשר לו לקבל החלטות נהדרות בהתקפה".
זלצבורג רכשה את גלוך ממכבי תל אביב ב-7 מיליון יורו ותדרוש כאמור, פי שלוש מהסכום, אך כמובן גם מנצ'סטר יונייטד וליברפול מועמדות לקנייתו, מי תנצח בקרב המשולש?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה