עסקי ספורט

טירוף אוסקר גלוך בעולם נמשך: שווה 60 מיליון פאונד?

אוסקר גלוך ממשיך לשגע את העולם כולו, כאשר באנגליה כבר מעריכים: "הוא מסוג השחקנים שיכול להימכר בעוד 3 שנים ב-60 מיליון פאונד"
מערכת ice | 
אוסקר גלוך במדי הנבחרת (צילום קובי אליהו)
אוסקר גלוך הוא ללא ספק אחד משחקני הכדורגל הגדולים ביותר שצמחו במדינת ישראל אי פעם. הכוכב הצעיר שגדל במכבי תל אביב ועזב לרד בול זלצבורג תמורת סכום העברה של 7 מיליון אירו. מאז, גלוך עדיין לא עשה את הפריצה האירופית שלו במדי זלצבורג, אך במדי נבחרת ישראל הוא מככב ובגדול, ובטורניר האחרון שנערך בגאורגיה, אליפות העולם לנבחרות צעירות, גלוך היה אחד השחקנים הבולטים בטורניר.
הכוכב הישראלי בן ה-19 בישל שני שערים והיה יחד עם דניאל פרץ הכוכב הגדול ביותר של הנבחרת, שעשתה היסטוריה והגיעה עד לחצי הגמר, שם הפסידה 3:0 אך זה לא מנע את השמחה של ההעפלה למשחקים האולימפיים שייערכו בפריז 2024.
בעקבות הטורניר הנפלא של גלוך, השם שלו הפך לחם מאוד בעולם, ואין סקאוט שלא שם עליו עין, כאשר על פי דיווחים הוא כבר נקשר עם קבוצות פאר כמו מנצ'סטר סיטי, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ועוד.
באתר האוהדים 'EplIndex', שמוקדש לליגה האנגלית, הקדישו כתבה שלמה לאוסקר גלוך תחת הכותרת, "מדוע קבוצת הפרמיירליג רוצות את הסנסציה הבאה של רד בול?". בכתבה נכתב בין היתר כי "מגלי הכישרונות של רד בול הם אולי הטובים בעולם, והשחקן הגדול הבא שעשוי לצאת משם הוא אוסקר גלוך, שהמשיך לבנות את המוניטין שלו בטורניר היורו האחרון".
עוד נכתב בכתבה כי "לשחקן בגילו, יש לו יכולת ניהול משחק ומסירה יוצאות דופן. הוא מעורב כמעט בכל מהלך בשליש האחרון של המגרש, ובנוסף, יש לו בעיטה טובה מרחוק, וקל להבין מדוע כל כך הרבה מועדוני על ביבשת עוקבים אחריו". לסיום נטען: "הוא מסוג השחקנים שיכול להימכר בעוד 3 שנים ב-60 מיליון פאונד, ואם מישהו יהמר עליו עכשיו, הוא אולי יצליח 'לגנוב' כישרון על. יש בהחלט שוק לסוג שחקן כמותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה