עסקי ספורט

ישלם את המחיר? אוהדי קבוצה בספרד נגד החתמתו של הישראלי

שון וייסמן שלא מקבל העונה קרדיט במדי גראנדה הספרדית, מחפש יעד חדש כאשר לפי הדיווחים שתי קבוצות מהליגה השנייה מעוניינת בהחתמתו, אולם אוהדי של אחת הקבוצות בורגוס לא מעוניינות שהחלוץ ישחק אצלם עקב דבריו נגד עזה בתחילת העונה
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
שון וייסמן לא זוכה העונה ליותר מדי קרדיט במדי גרנאדה מהליגה הבכירה בספרד, החלוץ הישראלי שנרכש בתחילת העונה מויאדוליד לאחר שעזר לקבוצתו האחרונה לעלות חזרה לליגה הבכירה מחפש לעצמו יעד חדש ולפי דיווחים בספרד- שתי קבוצות מהליגה השנייה מעוניינות בשירותיו.
אחת מהן היא בורגוס שאוהדיה פרסמו ברשתות החברתיות כי הם מתנגדים להגעתו של החלוץ הישראלי עקב ציוציו נגד עזה בתחילת המלחמה. אוהדיה של הקבוצה ערכו תמונה של ויסמן וכיסו את העיניים שלו בשחור תוך כיתוב "ויסמן לא רצוי כאן" עם מספר ציטוטים שלו על המלחמה בעזה.
בתגובה לכך מספר אוהדים נוספים הגיבו וטענו כי הסיבה שויסמן לא רצוי היא ש"לא מדובר רק באידיאולוגיה אם כי ויסמן צחק לנו בפנים כשחגג שער במדי גרנאדה בשנה שעברה והורחק (כאשר בפועל קיבל צהוב בלבד)" אוהד נוסף של גרנאדה הגיב כי אין שום קשר לערכים והמחשבה צריכה להיות מקצועית בלבד, ואילו אוהד לגאנס הצטרף ואמר כי אם הם לא רוצים אותו, אז שיגיע אליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה