עסקי ספורט

דניאל פרץ ובאיירן מינכן אירחו קרובי החטופים: "גאה להיות שייך"

דניאל פרץ העלה סטורי בו שיתף כי קבוצתו באיירן מינכן אירחה את משפחות החטופים וכתב: "גאה להיות חלק מהמועדון הזה", מאז החלה הלחימה עומדות הקבוצות הגרמניות לצידה של ישראל בשונה משאר מועדוני הכדורגל של אירופה
מערכת ice | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
קבוצות הכדורגל הגרמניות ידועות כמי שעומדות לצד ישראל מתחילת המלחמה. אמש קיבלנו חותמת נוספת לכך כאשר האלופה הגרמנית וקבוצתו של שוער נבחרת ישראל דניאל פרץ אירחה 10 מקרובי משפחות החטופים למשחק הבית שייערך היום מול היידנהיים. השוער שיתף את עוקביו ברשמים והעלה סטורי בו כתוב: "גאה להיות חלק מהמועדון הזה.
כזכור מועדוני הכדורגל הגרמניים הם היחידים שעומדים לצד ישראל במאבק מול חמאס, זאת לאחר שמחווה דומה עשתה בורוסיה דורטמונד בשבוע שעבר כאשר אירחה 14 מילדי העוטף, ורדר ברמן דואגת להזכיר כל משחק בצד שלה מי היא, וגם מיינץ מהתחתית זרקה שחקן מוסלמי שהתבטא נגד ישראל.

בשאר בליגות הגדולות בכדורגל העולמי מסרבים לגנות את חמאס ולקחת את הצד הישראלי במלחמה ומתעקשים לתת איזון בין שני הצדדים, זה התבטא בכך שבפריימרליג לא היה כמעט אזכור לטבח אותו ביצע ארגון הטרור חמאס ב-7.10, אלא אם יוזכרו גם הקורבנות הפלסטיניים מתקיפות צה"ל בעזה. גם התאחדות הכדורגל האירופית סירבה תחילה לעשות דקת דומיה לזכר הקורבנות הישראלים אולם איפשרה זאת לבסוף לפני תחילת משחקה האחרון של מכבי חיפה מול ויאריאל בליגה האירופית בו שני שחקניה המוסלמים של הקבוצה הספרדית לא כיבדו את המעמד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה