עסקי ספורט

בשורה מרגשת לשוער דניאל פרץ מבאיירן מינכן: "מגיע לו"

כחודש לאחר שהצטרף למועדון הפאר הגרמני, יעשה מחר השוער הישראלי היסטוריה, כשיפתח לראשונה בהרכב בין הקורות של באיירן מינכן. זה יקרה במשחק הגביע מול מונסטר מהליגה השלישית 
מערכת ice | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
הרגע שאוהדי הכדורגל בישראל ציפו לו מגיע: שוער נבחרת ישראל דניאל פרץ (23) צפוי לפתוח מחר (שלישי, שעה 21:45) לראשונה בהרכב מועדון הפאר באיירן מינכן, במשחק הגביע הגרמני מול קבוצת פרוזן מונסטר מהליגה השלישית.
מאז הצטרף פרץ לבאיירן לפני כחודש, המתין בסבלנות להזדמנות שלו על הספסל בארבעה משחקים כמחליפו של השוער סוון אולרייך. יש לציין כי אולרייך הוא השוער השני של הקבוצה, והשוער הבכיר, מנואל נוייר פצוע ואמור לחזור לשחק בסביבות נובמבר.

מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל, אמר אתמול על פרץ: "בגלל שעבדתי בחו"ל, אני רגיל לכך שהשוער השני מקבל הזדמנות במשחקי הגביע. זה חשוב לדניאל. ההתנהגות שלו מצויינת. כל צוות השוערים שלנו הוא יחידת 'סופר' שדוחפת אחד את השני. סוון אולריך עשה עבודה נהדרת., ולדניאל זה מגיע. דיברנו על זה איתו ועם מאמן השוערים שלנו. החתמנו את דניאל עם תקוות גדולות לעתיד. אם הכל יהיה בסדר באימון, דניאל פרץ יקבל את הצ’אנס וישחק בגביע".
 
מונסטר הקטנה לעומת באיירן נמצאת בתחתית הליגה השלישית בגרמניה והתקווה היא שפרץ יסיים את המשחק עם שער ריק ללא ספיגות. עבור באיירן, מדובר במפעל חשוב מאחר ולמרות שהיא רגילה לזכות באליפויות ואף בליגת האלופות, הרי שלא זכתה בגביע הגרמני מאז 2020. אולי השוער הישראלי יהיה זה שיעזור לה להחזיר לארונה את התואר מחזיקת הגביע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה