עסקי ספורט

ערן זהבי תוקף: "מקווה שהמשטרה תטפל בסמרטוטים ביד קשה"

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי הגיב על סרטון האלימות המזעזע בו קבוצת נערים מרביצה לנער בגן שעשועים, והעלה סטורי בו הוא תוקף את הנערים ומעניק מחווה מרגשת לילד המותקף: "מקווה שהמשטרה תטפל בכם ביד קשה"
מערכת ice |  2
ערן זהבי (צילום עוז מועלם)
לאחר שצפה בתיעוד המזעזע של התקיפה בגן השעשועים בפתח תקווה, ערן זהבי החליט לצאת במחווה כלפי הילד שהותקף והעלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מזמין אותו למשחק של הקבוצה.
בסטורי שזהבי העלה הוא כתב: "שמישהו ישיג לי את הבחור הזה בבקשה. רוצה שיהיה אורח כבוד במשחק שלנו, יישב במקום הכי טוב באצטדיון." זהבי תקף את ה"סמרטוטים" שהרביצו לנער: "ולכם, הסמרטוטים שמופיעים בסרטון, מקווה שהמשטרה תטפל בכם ביד קשה מאוד".
לאחר שהתיעוד המזעזע פורסם, משטרת ישראל הספיקה לעצור ארבעה נערים שחשודים בתקיפה המזעזעת. בתיעוד שהצליח להתפשט במהירות ברשת נראה הנער יושב על ספסל בגן שעשועים בזמן שנערים אחרים מכים אותו עד זוב דם. בנוסף, ניתן לראות בסרטון את אחד מהנערים מתעד את האירוע, בעוד שנער נוסף מאיים על הנער המותקף עם סכין.
ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הגיב למקרה וכתב: "על אף שמדובר באירוע חריג שאינו מאפיין את בני הנוער בפתח תקווה, חשוב לי להדגיש כי אנו מוקיעים, מגנים ומוקעים בפה מלא שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל כנגדה ביד קשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סמרטוטים?
    אחד 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה בניון וחזן קשורים לסיפור? :-)
    סגור
  • 1.
    זהוא מרכז הליכוד החדש (ל"ת)
    מ.ר 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור