עסקי ספורט

אייל ברקוביץ' בדרך לחופה: זה האירוע הענק שיחגוג ב-22.9

ברקוביץ' האב הנרגש מתרכז בהכנות האחרונות לקראת היום ההולך ומתקרב בו ילווה את בתו לי עד החופה, כשהחתונה המפוארת תערך בחוות רונית ביום שישי, ה-22.9 כאמור, החל בשעה 13:00
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
ב-22 בספטמבר, ממש בעוד שבועיים ועוד יומיים, בתו של אייל ברקוביץ', מגיש הטלוויזיה ואחד משחקני הכדורגל האגדיים במדינת ישראל, לי ברקוביץ', שהיא בעצמה כבר תזכר ככוכבת "גולסטאר נשים", תנשא לבחיר ליבה אביב ממן.
בעלה של ברקוביץ' הוא בנו של המיליונר איש העסקים מוטי ממן שרק לפני כמה שבועות גרם לדרמה גדולה שסיחררה את משפחת ממן על פי TMI, כאשר האבא המאושר נישא בסודיות מבלי לספר לילדיו לזוגתו בשנתיים האחרונות אתי, כשהם אפילו לא הוזמנו כדי לחגוג עימו את נישואיו השניים.

אבל עכשיו הנושא הזה כבר נשכח וכעת ברקוביץ' האב הנרגש מתרכז בהכנות האחרונות לקראת היום ההולך ומתקרב בו ילווה את בתו לי עד החופה, כשהחתונה המפוארת תערך בחוות רונית ביום שישי, ה-22.9 כאמור, החל בשעה 13:00.
ב-TMI השיגו את ההזמנה שנשלחת בימים אלה לאורחים על ידי אייל ברקוביץ' והחתן והכלה גם יחד. הקונספט הוא חתונה שתערך בסדר קצת שונה, כאשר תחילה האורחים ייהנו מהארוחה, ורק לאחר מכן יצפו בזוג מתחתן תחת החופה ולסיום ייהנו מהריקודים עד אור הבוקר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Ny.usa
    Eli. C 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Osef sel reciluyot stuti!!!
    סגור
  • 2.
    ואני חשבתי לתומי
    דני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמשפחת ברקוביץ מתקשה לגמור את החודש בשל יוקר המחיה
    סגור
  • 1.
    תגובה
    שוער 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי המסכנה התורנית
    סגור