עסקי ספורט

מטורף: מיהו המנכ"ל שסיים בפעם השנייה את תחרות "איש הברזל"?

מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, אלעד דדון, סיים בפעם השנייה את תחרות "איש הברזל" - IRONMAN למרחק המלא. בתחרות השתתפו כ-2,000 ספורטאים מכל רחבי העולם וביניהם עשרות ספורטאים מישראל
מערכת ice | 
אלעד דדון איש הברזל (צילום Sportgraf)
אלעד דדון, מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, אשר מתאמן דרך קבע בקבוצת הטריאתלון "אלפ"א" בהובלת המאמן האגדי שמואל פרנקל, סיים בפעם השנייה את תחרות "איש הברזל" - IRONMAN למרחק המלא בתחרות שהתקיימה ממש לאחרונה בעיר היפיפייה "ויטוריה" שבספרד.

בתחרות השתתפו כ-2,000 ספורטאים מכל רחבי העולם וביניהם עשרות ספורטאים מישראל. תחרות "איש הברזל" היא תחרות טריאתלון מאתגרת המשלבת: שחייה של 3.8 ק"מ, רכיבת אופניים של 180 ק"מ ולסיום -קינוח בריצת מרתון של 42.2 ק"מ והכל ביום אחד ברצף בלי הפסקות. התחרות דורשת מהמשתתפים יכולות פיזיות ומנטאליות חזקות ומחייבת היערכות קפדנית של חודשים רבים. דדון צלח את התחרות בהצלחה רבה וכששואלים אותו מה הלאה? הוא עונה כי כבר מתכונן במלוא המרץ לתחרות הבאה. התמונות מדברת בעד עצמן.
לאור תאונות העבודה הרבות שהתרחשו בשנה החולפת באתרי בנייה, ארגון הקבלנים בנגב, בשיתוף מטה הבטיחות בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ קיימו בחודש מרץ "עוצר בטיחות" באתרי הבנייה בארץ. 
דדון מסר: ״התאונות ואירועי הבטיחות בענף אינם 'גזירה משמיים', בכוחנו ובאחריותנו למנוע אותם! תכנון מקדים, תדרוך קפדני, גילוי אחריות אישית ומקצועית ומעורבות של כל בעלי התפקידים בענף, הם הבסיס לצמצום ההסתברות לקרות תאונה ואף למניעתה. התאחדות, הנהלת וחברי הארגון מייחסים חשיבות רבה לאיכות ומצוינות והבטיחות הינה חלק בלתי נפרד מכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה