עסקי ספורט

בנו של לברון ג'יימס קרס באמצע האימון: עבר דום לב

ברוני, בנו בן ה-18 של קינג ג'יימס, לקה בדום לב בזמן אימון והובהל מיד לבית חולים מקומי, על פי TMZ האמריקאי. מהמשפחה נמסר: "אתמול במהלך תרגול, ברוני סבל מדום לב. הצוות הרפואי הצליח לטפל בברוני ולקחת אותו לבית החולים. כעת הוא במצב יציב ואינו נמצא בטיפול נמרץ"
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
רגע אחרי שלברון ג'יימס הודיע רשמית ביום רביעי שהוא יחזור לעונה נוספת עם הלייקרס, מה שתהיה העונה ה-21 ב-NBA, הודעה רעה מאוד וכואבת לחובבי הכדורסל בארצות הברית, הגיעה מכיוון בנו של הכוכב, ברוני ג'יימס.
ברוני, בנו בן ה-18 של קינג ג'יימס, לקה בדום לב בזמן אימון והובהל מיד לבית חולים מקומי, על פי TMZ האמריקאי. מהמשפחה נמסר: "אתמול במהלך תרגול, ברוני סבל מדום לב. הצוות הרפואי הצליח לטפל בברוני ולקחת אותו לבית החולים. כעת הוא במצב יציב ואינו נמצא בטיפול נמרץ. אנו מבקשים כבוד ופרטיות למשפחת ג'יימס ונעדכן את התקשורת כשיהיה מידע נוסף".
השחקן הצעיר התמוטט בשעה 9:26 בבוקר בעת אימון של קבוצתו. כוחות ההצלה שהגיעו במהרה והצוות הרפואי שהיה במקום, הצליחו את חייו. "לברון וסוואנה (אימו של ברוני) מבקשים לשלוח בפומבי את התודה וההערכה העמוקה שלהם לצוות הרפואי והספורטאי של USC על עבודתם המדהימה ומסירותם לבטיחות הספורטאים שלהם", נמסר מהמשפחה.
בנוגע לג'יימס האבא, שהוא כבר בן ה-38 הוא יהיה שני בכל הזמן מבחינת אורך הקריירה, יחד עם קווין גארנט, דירק נוביצקי, רוברט פאריש וקווין ויליס. מי שעדיין מחזיק במקום הראשון הוא וינס קרטר עם 22 עונות. ג'יימס התייחס לעתידו בליגה לאחר שקיבל את פרס ה-ESPY על כך שעבר את קארים עבדול-ג'באר ברשימת קלעי כל הזמנים של ה-NBA בעונה שעברה.

"לא אכפת לי עוד כמה נקודות אני יכול לקלוע או מה אני יכול או לא יכול לעשות על הפרקט", אמר ג'יימס. "השאלה האמיתית עבורי היא, האם אני יכול לשחק את המשחק הזה? היום בו אני לא יכול לשחק בלי לתת הכל על המגרש הוא היום שבו אסיים. למזלכם, היום הזה הוא לא היום."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה