עסקי ספורט

מכבי תל אביב בדרך לאקזיט של 5 מיליון אירו?

התצוגה האדירה ב-1:1 של הנבחרת הצעירה של ישראל מול נבחרת גרמניה ביורו עד גיל 21, משחק במסגרתו הצליח להדוף שני פנדלים, גרמה לכך ששוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ, מושך עניין מצד וולפסבורג מהבונדסליגה הגרמנית. הצהובים צפויים לדרוש 5 מיליון אירו לפחות
תום נחום |  1
אוהדי מכבי תל אביב (צילום האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב)

זה היה באוויר ואמש (ראשון) הפך לרשמי: המאמן הספרדי אייטור קראנקה פוטר מתפקידו כמאמנה של מכבי תל אביב לאחר חצי שנה בתפקיד. בתוך כך, מסתמן כי מי שיתפוס את מקומו של קראנקה על הקווים הוא לא אחר מאשר שחקנה האגדי של נבחרת אירלנד, רובי קין, שמסומן כמועמד המוביל של הצהובים.

קין בן ה-42 רשם קריירת משחק מפוארת, כאשר כיכב במהלך הקריירה שלו בין היתר בליברפול, טוטנהאם, לידס יונייטד, אינטר, סלטיק, ווסטהאם ואסטון וילה והוא גם שיאן ההופעות של נבחרת אירלנד בכל הזמנים עם 146 כאלו וכמו כן, גם מלך שערי נבחרת אירלנד בכל הזמנים עם לא פחות מ-68. באשר לקריירת האימון של קין, אם אכן ימונה למאמן מכבי תל אביב זו תהיה הפעם הראשונה שישמש כמאמן ראשי, זאת לאחר ששימש כעוזר מאמן בנבחרת אירלנד ובמידלסברו, כאשר בחודשים האחרונים חבר לצוות האימון של לידס יונייטד, מה שלא הצליח לעזור לקבוצה להתחמק מירידת ליגה תחת ניצוחו של המאמן הראשי הוותיק, סם אלרדייס, שסיים את דרכו במועדון בעקבות הירידה לצ'מפיונשיפ.
כזכור המאמן הספרדי מונה במהלך העונה האחרונה לאחר עזיבתו של הסרבי ולאדן איביץ' לקרסנודאר הרוסית בחודש ינואר האחרון, תחת הדרכתו של קרנאקה הצהובים לא הרשימו וסיימו את העונה במקום השלישי בלבד, מרחק ארבע נקודות מהמקום השני ו11 מהמקום הראשון. בימים האחרונים נערכו הפגנות מצד האוהדים הצהובים נגד המאמן, מה שעזר בסופו של דבר לבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר לקבל את ההחלטה הלא פשוטה.
 


זו הטלטלה השנייה שעוברים הצהובים מאז סיום העונה לאחר שגם המנהל המקצועי ברק יצחקי הודיע על עזיבתו. מכבי תל אביב סיימה בשנתיים האחרונות במקום השלישי בלבד בטבלה ולא זכתה באליפות מאז עונת 2019/20 אז אימן את הקבוצה ולאדן איביץ' בקדנציה הקודמת שלו.

הבעלים של מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר מסר: "בשם כולם במכבי תל אביב, ברצוננו להודות לאייטור ולצוות שלו על מאמציהם ותרומתם למועדון, אייטור תמיד נהג ביושרה ובמקצועיות ואנחנו מאחלים לו הצלחה בעתיד".
בתוך כך, מי שעשוי להימכר ולא לעמוד לרשותו של רובי קין, אם אכן יגיע לעמוד על הקווים בבלומפילד, הוא השוער דניאל פרץ, כאשר ההצגה של שוער הנבחרת הצעירה ב-1:1 מול נבחרת גרמניה ביורו עד גיל 21, משחק במסגרתו פרץ הציג יכול אדירה ואף הצליח לעצור שני פנדלים, גרם לכך שהשוער בן ה-22 כבר מושך עניין מהבונדסליגה, כאשר על פי דיווחים בגרמניה וולפסבורג רוצה לרכוש אותו עוד הקיץ. עם זאת, הצהובים צפויים לדרוש לא פחות מ-5 מיליון אירו תמורתו.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב
    אפי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאוד יהיה הקשן לחיפה
    סגור