עסקי ספורט

קטי שטרית מאשימה את ההתאחדות לכדורגל במחדלי הגביע

נציגת הליכוד מפנה אצבע מאשימה להתאחדות בפרשת מחדלי הגביע עם בית"ר ירושלים. גם היא יודעת שהפעם זה לא קנס ולא רדיוס. האם בהתאחדות מבקשים לזכות בפרסום גם במחיר פגיעה אנושה במאות אלפי אוהדים וגם אם מדובר בביטול הישג ספורטיבי במעמד גמר גביע המדינה?

דוד זולדן | 
שינו זוארץ, קטי שטרית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
דיון חירום בכנסת בעקבות העונש לבית"ר ירושלים: "התאחדות הכדורגל היא האחראית הבלעדית למחדלי המשחק"
ח"כ קטי שטרית (הליכוד) פנתה לפני זמן קצר ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה בדרישה לקיום דיון חירום בוועדת חינוך תרבות וספורט של הכנסת בעקבות העונש הכבד אותו קיבלה בית"ר ירושלים אמש ושלילת זכותה לשחק באירופה בעקבות זכייתה בגביע המדינה לפני שבועיים.
לפי ההצעה של ח"כ שטרית שעלתה להתקפה בחמת זעם: "בכדורגל ההישגים נמדדים על הדשא. העונש שניתן לבית״ר ירושלים- ההרחקה מאירופה-  אינו מייצג ערכים ספורטיביים כלל. התאחדות הכדורגל היא האחראית הבלעדית של מחדלי המשחק ולכן היא זו שאמורה להיענש ולא קבוצת הכדורגל . ‏הקבוצה זכתה בגביע ולכן מגיע לה לשחק באירופה. התנהגות אוהדים אינה צריכה להשליך על השחקנים והמאמן שניצחו את המשחק ועונשים קולקטיביים למי שאינו צריך לשאת באחריות כלל הם אינם הפתרון. ‏ההחלטה הזו חייבת להשתנות, אחרת אין ערך לניצחון הקבוצה על המגרש - שיטת שיפוט וענישה לא ספורטיבית בעליל. על כן אבקש לקיים דיון מהיר בוועדת חינוך תרבות וספורט".
אודי טנא, יועץ אסטרטגי ומנהל קמפיינים, אוהד בית"ר ירושלים, אמר כי "בכוונת האוהדים לפנות לערכאות משפטיות: "אנחנו, אוהדי הקבוצות באשר הם ולא רק אוהדי הקבוצות שהשתתפו בגמר הגביע, סובלים שנים כבר מחוסר הארגון של ההתאחדות לכדורגל . ההתאחדות מכניסה פה שוב ושוב גולים עצמאיים וכל אוהדי הקבוצות סובלים. יצאנו בנס מגמר הגביע לאחר שהכניסו המונים ללא כרטיסים ליציעי הקבוצה בנס גמר הגביע לא הפך לאסון מירון 2. על ההתאחדות לתת את הדין".
עו"ד אביעד לנצ'נר מומחה למשפט פלילי המייצג את אוהדי בית"ר ירושלים: "הגשת כתב אישום וענישה נגד הקבוצה חוטאת לאמת. מי שאמון על האירוע זו ההתאחדות והיא זו שצריכה לתת את הדין. אנחנו בוחנים את צעדינו המשפטיים נגד ההתאחדות ונודיע על כך בהקדם. לא יכול להיות שאוהדי הכדורגל בישראל יסבלו בגלל חוסר הארגון של ההתאחדות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה