עסקי ספורט

תקרית אלימה ב-NBA: כוכב גולדן סטייט דרך על יריבו - והורחק

התקרית התרחשה לאחר הזריקה ל-3 של מאליק מונק, כשסאבוניס נפל על הפרקט תוך כדי המאבק על הריבאונד מול קליי ת'ומפסון. במהלך הנפילה הגבוה, במה שנראה כמהלך לא מכוון, תפס את הקרסול הימני של גרין וזה מצידו דרך במלוא העוצמה על הצלעות של סאבוניס, בזמן שניסה להשתחרר
מערכת ice | 
דריימונד גרין (צילום ויקיפדיה)
הגולדן סטייס ווריורס הפסידו את המשחק ודריימונד גרין שוב איבד את קור רוחו - מה שהוביל להדחתו. כוכב גולדן סטייט דרך בחוזקה על חזהו של פורוורד היריבה - סקרמנטו קינגס, דומנטאס סאבוניס, והודח כשנותרו 7:03 לסיום המשחק, שהסתיים עם הפסד114-106 במשחק מספר 2 בסדרת פלייאוף ה-NBA בין שתי הקבוצות, שהתקיים הלילה (בין שני לשלישי).
התקרית התרחשה לאחר הזריקה ל-3 של מאליק מונק, כאשר סאבוניס נפל על הפרקט תוך כדי המאבק על הריבאונד מול קליי ת'ומפסון. במהלך הנפילה הגבוה, במה שנראה כמהלך לא מכוון, תפס את הקרסול הימני של גרין וזה מצידו דרך במלוא העוצמה על הצלעות של סאבוניס, בזמן שניסה להשתחרר.
 
"הרגל שלי נתפסה", אמר גרין לכתבים לאחר המשחק. "פעם שנייה תוך שני לילות. השופטים רק צופים. הנחתי את הרגל שלי איפשהו ואני לא האדם הכי גמיש, אז היא לא נמתחת כל כך רחוק". הוא אמר שמונק ניסה לעשות את אותו הדבר במשחק מספר 1 של הסדרה, שאחרי שני משחקים שהתקיימו בבירת קליפורניה, תעבור כעת למגרשה של הווריורס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה