עסקי ספורט

ליאו מסי חוטף: "מה הילד הזה רוצה, למה הוא פה?"

ליאו מסי עדיין לא קיבל החלטה האם להישאר בפאריס סן ז'רמן או לעבור לקבוצה אחרת, ובצרפת מתחילים לאבד את הסבלנות מהכוכב. שחקן נצבחרת צרפת לשעבר, כריסטוף דוגארי, תקף: מה הילד הזה רוצה? למה הוא שם?"
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי, כוכב העל של פאריס סן ז'רמן, עדיין לא קיבל החלטה - האם להישאר בקבוצה מעיר האורות, או לעבור למועדון אחר, כשכך או כך, ההערכות הן שהוא יישאר בכדורגל האירופאי. בעקבות כך, בצרפת מתחילים לאבד את הסבלנות ממסי בכל הנוגע להחלטה לגבי עתידו.
שחקן העבר של נבחרת צרפת, כריסטוף דוגארי, שמשמש כיום כפרשן ב-’RMC’ הצרפתי, התייחס לסאגת הכוכב וטען: "בסיפור הזה, אני רוצה לשמוע את מסי מביע את עצמו. מה הילד הזה רוצה?".
דוגארי המשיך: "בסופו של דבר הוא צריך לדבר, להביע את עצמו, שיבוא לכאן לתוכנית ויגיד שהוא אוהב את פ.ס.ז’, שהוא שמח, שהיכולת שלו בשבועות אחרונים דעכה מסיבה כזו או אחרת, שהוא עדיין מאמין שהוא יכול להביא את הטוב ביותר שלו, בסוף צריך שהוא ידבר".
כריסטוף דוגארי הוסיף: "כמובן שכשזה נוגע ליכולת שלו אי אפשר להגיד שרוצים להאריך לו חוזה, זה ברור". לסיום, תהה שחקן נבחרת צרפת לשעבר" "אז למה הוא שם? מסיבות שיווקיות, מכירת חולצות, בשביל ה’שואו’?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה