עסקי ספורט

זה שוב קורה לו: נובאק ג'וקוביץ' סורב להיכנס לארה"ב

ארה"ב נגד נובאק ג'וקוביץ'. לאחר שסורב להיכנס למדינה בשנת 2022 בעקבות סירובו להתחסן נגד הקורונה, במדינה מסרבים לאשר לו להיכנס גם עתה ולאפשר לו לקחת חלק בטורניר היוקרתי אינדיאן וולס
מערכת ice |  2
נובאק ג'וקוביץ' (צילום יחצ)
זה שוב קורה לו. נובאק ג'וקוביץ' מסורב להיכנס לארצות הברית. הטניסאי הסרבי שביקש להשתתף בטורניר היוקרתי אינדיאן וולס ולאחר מכן בטורניר מיאמי סורב וזאת מכיוון שאינו מחוסן לקורונה.
נראה כי הסירוב יישאר בעינו, הטניסאי המדורג במקום הראשון בעולם ייפגע מבחינת נקודות הדירוג עצמן. מי שהגיעו לעזרתו של הטניסאי הם שני סנאטורים ממדינה פלורידה, שאחד מהם, ריק סקוט תקף את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ואמר: "ג'ו ביידן אמר שהקורונה נגמרה. לא הגיוני שהוא אומר את זה ואז מונע מג'וקוביץ' להיכנס למדינה. הוא צריך לתקן את זה עכשיו, ולתת לו להתחרות".

התמיכה בג'וקוביץ' לא נגמרה שם, גם איגוד הטניס האמריקאי פרסם הודעת תמיכה: "נובאק ג'וקוביץ' הוא אחד האלופים הגדולים שהספורט הזה ידע. האיגוד מייחל שבקשתו להיכנס למדינה תתקבל ושהאוהדים יוכלו לראות אותו משחק בטורנירי אינדיאן וולס ומיאמי".
כזכור, ג'וקוביץ' החמיץ שני טורנירי גראנד סלאם (אוסטרליה הפתוחה וארה"ב הפתוחה) בשנת 2022 בדיוק מאותה הסיבה – סירובו להתחסן נגד מחלת הקורונה. בטורניר אוסטרליה הפתוחה האחרון, ג'וקוביץ' כבר הורשה להיכנס למדינה ואף זכה בטורניר, האם בסופו של דבר תשתנה ההחלטה? תשובה תהיה בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תורידו נקודות אדומות מהמסך!!
    נמאס 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להתעלל בנו??
    סגור
  • 1.
    פעם היא היתה ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
    יואב 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום היא ארץ ההגבלות הבלתי אפשריות...
    סגור