עסקי ספורט

נובאק ג'וקוביץ' זכה באליפות אוסטרליה: לא תאמינו כמה הרוויח מהזכייה

נובאק ג'וקוביץ', הטניסאי מספר 1 בעולם, זכה באליפות אוסטרליה אחרי שניצח בגמר ן 0:3 (3:6, 6:7, 6:7) את ציציפאס, קטף את הגראנד סלאם ה-22 בקיירה (השתווה לרפאל נדאל) והכניס לכיסו 2,071,000 דולר. סכום פרסים הכולל עמד על 53.25 מיליון דולר. וכמה הכניס ציציפאס?
רעי שני |  1
נובאק גוקוביץ (צילום אינסטגרם)
נובאק ג'וקוביץ' עמד בפני אחת מהסערות הגדולות ביותר שידענו במהלך מגפת הקורונה, כאשר במהלך אליפות אוסטרליה האחרונה שהתקיימה ביוני אשתקד, ממשלת אוסטרליה לא אישרה לו להיכנס למדינה זאת לאחר שכבר נחת באוסטרליה, הוויזה נלקחה ממנו, הוא נעצר במלבורן וגורש מהמדינה, במה שיצר באז אדיר בעולם והתנגדות חריפה למהלך של הממשלה, גם בקרב מתנגדי חיסונים אך ממש לא רק.
מאז עברו הרבה מים בנהר, ג'וקוביץ' חזר להתחרות כשהוא ממוקם במקום הראשון בעולם בגאווה, ולאחרונה שב לאליפות אוסטרליה מהדלת הראשית. היום (ראשון) בתום טורניר מרגיש במיוחד, הסרבי זכה באליפות אוסטרליה, השתיק את כל המבקרים אחרי ניצחון 0:3 (3:6, 6:7, 6:7) על ציציפאס וקטף את הגראנד סלאם ה-22 בקריירה שלו, ובכך השתווה לשיאן הזכיות בכל הזמנים, רפאל נדאל, והיד של הכוכב הסרבי כמובן עוד נטויה במטרה להפך לגדול בכל הזמנים.
סכום הפרסים הכולל באליפות אוסטרליה הפתוחה עומד על 76.5 מיליון דולר אוסטרלי (53.25 מיליון דולר) המייצג חיזוק של 3.4 אחוזים בדולרים אוסטרליים מהשנה שעברה, אבל זהה בדולרים אמריקאים לפרס של השנה שעברה, זאת בעקבות ההיחלשות של המטבע האוסטרלי.
בזכות הזכייה הגדולה של הכוכב הסרבי, הוא הכניס לכיסו לא פחות מ-2,071,000 דולר אמריקאי. אגב, ציציפאס, שסיים במקום השני אחרי שכאמור הפסיד לג'וקוביץ' בגמר, הכניס 1.12 מיליון דולר אמריקאי. לא רע בכלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש
    דדי 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחיל לאוסטרלים הגזענים
    סגור