עסקי ספורט

הכירו את לוחם ה-MMA ללא רגליים שמשגע את ארה"ב

לוחם MMA צעיר בשם זאיון קלארק, אשר נולד ללא פלג גוף תחתון, ילחם בקרב הראשון שלו בסופ"ש נגד אדם ללא מוגבלות ומסרב להיחשב כאדם מיוחד עקב מוגבלותו אלא רק עקב כוח הרצון יוצא הדופן שלו

מערכת ice | 
זאיון קלארק (צילום יוטיוב)
לוחם MMA מארה"ב בשם זאיון קלארק (25) עומד להשתתף בסופ"ש בקרב הבכורה שלו נגד יריב בשם יוג'ין מארי. אם תשאלו את קלארק מה שמיוחד שבקרב הזה זו לא העובדה שהוא ללא רגליים ויריבו כן, אלא המוטו שעל פיו הוא חיי את חייו: "ללא תירוצים". 
 

קלארק נולד כאמור ללא פלג גוף תחתון לאור מחלה גנטית נדירה בשם תסמונת נסיגת עצם הזנב. קלארק אומץ בגיל צעיר ואמו המאמצת דחקה בו מילדות להצליח. בהתאם הוא החל להתעניין בהיאבקות כבר מגיל צעיר ולאורך השנים שיפר את השיטה שבה הוא נלחם, למרות המוגבלות הלא פשוטה שלו. 
בשנת 2020 נטפליקס אף הפיקה סרט דוקמנטרי קצר על המסע שלו. אבל, המסע הזה ממש לא נגמר וכאמור האתגר הבא של זאיון הוא קרב מול אדם ללא מוגבלות נראית לעין ובהתאם לכך הקרב המצופה מביא עמו לא מעט עניין מצד התקשורת ואוהדי התחום. 
לדברי זאיון הוא מתכנן להביס את היריב שלו בקרב, ולהוכיח את כל הבריונים מימי הילדות שלו שניתן להצליח למרות הכול. יתרה מכך הוא מחפש להעניק לקהל הופעה טובה. בעבר קלארק התראיין לדיילי מייל וסיפר שהמוגבלות שלו מעולם לא עצרה ממנו לעשות דבר שרצה והכול תודות לאמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה