עסקי ספורט

רונאלדו בדרך לקבוצה חדשה: מי הציעה חצי מיליארד אירו?

לפי פרסומים בתקשורת הספרדים, קבוצת אל נסאר הציע לכוכב הפורטוגלי חוזה לשנתיים וחצי על סך 500 מיליון אירו עבור שנתיים וחצי
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
קבוצת הכדורגל הסעודית אל נסאר וכוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו צפויים לחתום בימים  הקרובים על חוזה לשנתיים וחצי תמורת סכום עתק - 200 מיליון אירו לשנה. בימים אלה רונאלדו משחק עבור נבחרת פורטוגל במסגרת המונדיאל, לפי הדיווח במארקה מייד בתום המונדיאל רונאלדו יחתום בקבוצה הסעודית.
כזכור רונאלדו נותר ללא קבוצה לשחק בה לאחר שהועזב ממנצ'סטר יוניטד אחרי סכסוך מתוקשר עם מאמן הקבוצה אריק טן האח. שיא הסכסוך הגיע לאחר שרונאלדו העניק ראיון לתקשורת הבריטית. במהלכו לא חסך במילים והטיח ביקורת קשה במאמן, בשחקני העבר והתנהלות המועדון.
לפי פרסומים ההעדפה של הפורטוגלי הייתה להישאר בטופ האירופי ולשחק בליגת האלופות, אך לפי העיתון הספרדי הכוכב מוכן "לוותר" על שאיפה זו תמורת סכום העתק שהוצע לו. כמו כן דווח כי רונאלדו מחזיק בהצעות מכמה קבוצות מליגת הכדורגל האמריקאית ה-MLS.
במידה ורונאלדו אכן יחליט לעבור ולשחק באל נאסר הוא צפוי ישתף פעולה עם השוער הקולומביאני דויד אוספינה והקשר אלבארו גונסאלס. הקבוצה שמשחקת באצטדיון מרסול פארק (25 אלף מקומות) מודרכת על ידי המאמן רודי גארסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה