עסקי ספורט

ניימאר הטריף את אוהדי המונדיאל ואז האמת התגלתה

ניימאר נצפה באחד השווקים הגדולים בעיר דוחא בקטאר, המוני מעריצים הגיעו כדי להיות ליד הכוכב הענק ואז גילו, לא מדובר בניימאר, אלא בכפיל
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
כוכבה של נבחרת ברזיל, ניימאר, נפצע בקרסולו במשחק הראשון של המונדיאל נגד סרביה. בעוד הוא מתאושש וממשיך בהליך השיקום כדי להמשיך לעזור לנבחרת הברזילאית במסעה לעבר הגביע הנכסף – יש ניימאר אחר שמשגע את קטאר.
בשעות אחר הצהריים הגיע לשוק וואקיף בעיר דוחא בנסיכות, אייגון אוליבר, אשר משמש ככפילו של ניימאר, ושיגע את כולם. תוך רגעים ספורים המוני אנשים התנפלו עליו במחשבה כי מדובר בכוכב הברזילאי בדרישה לצילומי סלפי, רק לגעת ולהיות ליד הכוכב.

אוליבר לא התרגש ודאג ליהנות מכל רגע. בין היתר הוא שוחח עם עיתונאי מרשת TNT Sports Brasil, ישב במסעדה, שתה ועישן נרגילה עם הנוכחים שהסתכלו עליו בהערצה, אך לאט לאט הבינו. לא מדובר בניימאר האמיתי, אלא בזיוף.
לא מדובר בפעם הראשונה בה אוליבר זוכה לגלי הערצה במחשבה כי הינו הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' והוא דאג אף לקעקע על גופו את אותם קעקועים שיש לניימאר. הוא נחשב לכפיל מפורסם של הכדורגלן ומחזיק חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-800 אלף עוקבים. חשוב לדעת כי ניימאר מכיר את אוליבר ואף הצטלם אתו לפני המונדיאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה