עסקי ספורט

ליאו מסי נחשף: היעד המפתיע של הכוכב אחרי המונדיאל

אחרי הדיווחים על כך שליאו מסי בדרך לעבור לקבוצתו של דיוויד בקהאם, אינטר מיאמי, סוכנו של הפרעוש הכחיש: "מדובר בפייק ניוז. אין שום מו"מ בין מסי לאינטר מיאמי לגבי מעבר לעונה הבאה"
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
ליאו מסי, אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בהיסטוריה שנמצא בימים אלו בעיצומו של המונדיאל האחרון שלו בקריירה בקטאר יחד עם נבחרת ארגנטינה בו כבר כבש שני שערים, בדרך ליעד חדש ומפתיע במיוחד בקיץ?
אמש (ראשון) עלו מספר דיווחים באירופה כי כוכבה של פאריס סן ז'רמן בדרך לאינטר מיאמי, הקבוצה האמריקאית שבבעלותו של לא אחר מכוכב הכדורגל הגדול לשעבר, דיוויד בקהאם. אחד מסוכניו של ליאו מסי, מרסלו מנדס, הכחיש בתוקף את השמועות. בריאיון לרשת "CNN" בעקבות הדיווח על כך שהוא על סף סיכום באינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם, טען מנדס: "מדובר בפייק ניוז. אין שום מו"מ בין מסי לאינטר מיאמי לגבי מעבר לעונה הבאה".
הדיווח המרכזי ביותר על המעבר האפשרי היה של האתר האנגלי "הטיימס" על כך שמסי נוטה להסכים להצעתה של קבוצת ה-MLS שרוצה להפוך אותו למשתכר הבכיר בתולדות הכדורגל האמריקאי ורוצה לצרף יחד איתו גם את לואיס סוארס, ססק פברגאס וסרג'יו בוסקטס. אז האם נראה את שחקן הכדורגל הגדול בהיסטוריה פורש דווקא בארצות הברית ולא בברצלונה? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה