עסקי ספורט

לא רק תהילה: סכומי הזכייה במונדיאל נחשפים

המונדיאל בפתח וסכומי הפרסים נחשפים. בעוד כל נבחרת, רק מעצם השתתפותה תרוויח כמיליון וחצי דולר, האלופה תגרוף מעל ל-43 מיליון דולר
מערכת ice | 
גביע העולם בקטאר (צילום FIFA)
מחר (ראשון) יפתח המונדיאל בקטאר וכבר המוני אוהדים צובעים את רחובותיה של הנסיכות הקטנה. בין הסיפורים המטרידים שצצים, עדיין אווירת החג אופפת את כולם. לרוב השחקנים מדובר באירוע חד פעמי בחייהם הספורטיביים וללא מעט מדובר בשיא הקריירה. השחקנים שואפים להגיע רחוק ככל הניתן ואף להניף את הגביע הנכסף.
פרט לרגעי התהילה, בטח לאלה שיגיעו עד הסוף, הרבה כסף יחולק לנבחרות שיצליחו להתקדם לשלבים המאוחרים. בעוד כל נבחרת שתיקח חלק בשלב הבתים תבטיח לעצמה כמעט מיליון וחצי דולר, האלופה תגרוף לכיסה מעל ל-43 מיליון דולר.

אל תדאגו, שווה להתקדם במונדיאל. כל שלב שווה כסף. בעוד בשלב הבתים כל הנבחרת יקבלו, כאמור, כמעט 1.5 מיליון דולר, לשתי הנבחרות המעפילות מכל בית לעבר שלב שמינית הגמר הסכום כבר יעלה בעוד 13 מיליון דולר נוספים. הגעה לרבע הגמר כבר שווה עוד יותר משלושה וחצי מיליון דולר (כלומר מעל ל-18 מיליון דולר).
ארבע הנבחרות שיגיעו לחצי הגמר כבר ייהנו מסכום כולל של כמעט 26.5 מיליון דולר והפינליסטית שלא תצליח להניף את הגביע תתנחם בפרס של מעל ל-31 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה