עסקי ספורט

קווין דורנאנט מרוצה? סטיב נאש פוטר מברוקלין נטס

הרכז האגדי סיים את התקופה הסוערת שלו בקבוצה מניו יורק, לאחר מאזן מאכזב מאוד בפתיחת העונה ומערכת יחסים בעייתית עם KD וקיירי ארווינג
מערכת ice | 
סטיב נאש (צילום וויקיפדיה)
סטיב נאש פוטר מתפיקדו כמאמן ראשי של ברוקלין נטס לאחר פתיחה מאכזבת של של 2-5. הנטס ניצחו במשחק האחרון של נאש ביום שני בלילה מול אינדיאנה פייסרס. הוא עוזב את הקבוצה שעות ספורות לפני שהם משחקים מול שיקגו בולס בבית. אדריאן ווג'נרובסקי מ-ESPN אמר כי נאש פוטר, בעוד ששמס צ'ארניה מ-The Athletic, דיווח שני הצדדים הסכימו להיפרד. כך או כך, הכהונה הסוערת של נאש כמאמן נטס הסתיימה.
ז'אק ווהן העוזר, יהיה המאמן הראשי של ברוקלין נגד הבולס ביום שלישי בלילה, על פי צ'רניה. לפי הדיווחים, הנטס שוקלים את מועמדותם של מאמן בוסטון סלטיקס המושעה אימה אודוקה ואת מאמן יוטה ג'אז לשעבר קווין סניידר כאפשרויות להחליף את נאש, לפי ווג'נרובסקי. וויג' מדווח שהסלטיקס יאפשרו לאודוקה לעזוב לעבודה אחרת בזמן שהוא בהשעיה בגלל שערוריית התנהגות בלתי הולמת שלו בארגון בוסטון.
הנטס היו במאזן 94-67 עם נאש כמאמן ראשי, במשך קצת יותר משתי עונות. הציפיות היו הרבה הרבה יותר גבוהות. ברוקלין ניצחה רק סדרת פלייאוף אחת עם נאש, כשהיא עברה את הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-2021, לפני שהפסידה למילווקי באקס האלופה, בסופו של דבר. בשנה שלאחר מכן, הנטס נכנסו לעונת 2021-2022 בתור הפייבוריטיות לזכייה באליפות, אבל לא ניצחו אפילו משחק פלייאוף אחד לפני שחטפו 4-0 בסיבוב מבוסטון סלטיקס. על פי הדיווחים קווין דוראנט ביקש לפטר את נאש במהלך דרישת הטרייד שלו בקיץ האחרון, כאשר גם קיירי ארווינג לא ממש מצא את השפה המשותפת איתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה