עסקי ספורט

משרתים במילואים? העיר הזו מקימה לכם קבוצת ריצה

עיריית רחובות מצדיעה לאנשי המילואים ובני/ות זוגם ומקימה קבוצת ריצה ייעודית בהובלת מדריכה מקצועית, בעלות סמלית, בספורטק העירוני
מערכת ice | 
ריצה (צילום freepik)
עיריית רחובות והחברה העירונית מצדיעות לנשות ואנשי מערך המילואים, ומזמינות את התושבים המשרתים במילואים ובני/בנות זוגם להצטרף לקבוצת ריצה ייעודית. 
כחלק מעידוד לאורח חיים בריא, מוזמנים כל משרתי המילואים הפעילים להירשם לקבוצת ריצה ייעודית שתיפתח במיוחד עבורם, בעלות סמלית של 100 ₪ לכל התקופה (8 חודשים), בהובלת מדריכה מקצועית ומוסמכת.
קבוצת הריצה עתידה להיפגש פעמיים בשבוע בספורטק העירוני ברחובות: בימי שלישי, בין השעות 20:30 -21:30 ובימי חמישי בין השעות 19:00 -20:00. אימון ניסיון והיכרות יתקיים ביום שלישי, 25.10.22, בשעה 20:30. הרשמה דרך אתר החברה העירונית.
רחמים מלול, ראש העיר: "חשוב לנו לעודד אורח חיים בריא לכלל תושבי רחובות. יחד עם ההוקרה למשרתי המילואים – שילבנו את שתי המטרות הללו לפרויקט חדש של קבוצת ריצה ייעודית. אנו מזמינים אתכם להגיע ולהנות מריצה משותפת".
חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "זוהי קבוצה ייחודית שבה מתנדבות ומתנדבי  מילואים צה"ל ובני הזוג שלהם, הינם חשובים ומוערכים מאד, וייצרנו להם את המקום לרוץ ביחד".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית רחובות גאה להביא למתנדבות ולמתנדבים הפעילים בצה"ל ולבני ובנות זוגם, פעילות ספורטיבית ייחודית רק בעבורם - קבוצת ריצה. בעבורנו פעילות זו הינה המשך הערכה על מסירותם וגאוות היחידה של עירנו. אני מזמין את כל המילואימניקיות והמילואימניקים לבוא ולרוץ ביחד ובכיף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה