נדל"ן ותשתיות

עיריית רחובות רוצה למשוך סטודנטים ומקימה מעונות חדשים

החברה לפיתוח רחובות פרסמה מכרז להקמת מעונות סטודנטים ומסחר בפינת הרחובות דרך האצ"ל ודרך הים בעיר. הפרויקט מוערך בכ-20 אלף מ"ר בנוי, מתוכם כ-900 מ"ר מסחרי. ראש עיריית רחובות: "קוראים ליזמים להתמודד במכרז על הפרויקט, שיהא חוד החנית של הדיור לסטודנטים בעיר"
מערכת ice | 
מעונות סטודנטים רחובות (צילום הדמיה : ETQAN)
החברה לפיתוח רחובות פרסמה מכרז להקמת מתחם דיור למעונות סטודנטים ולמסחר בפינת הרחובות דרך האצ"ל ודרך הים בעיר. מדובר במגרש בגודל של כארבעה דונמים, בבעלות עיריית רחובות, המרוחק מאות מטרים בודדות ממכון ויצמן. הפרויקט המתוכנן במקום כולל כ-20 אלף מ"ר בנוי, מתוכם כ-900 מ"ר מסחרי. לפי הערכות, ניתן יהיה להקים במקום עד 500 יחידות דיור (יח"ד) לסטודנטים.
מדובר במכרז מסוג DEBOT, שבו הזוכה מקבל את הקרקע ל-46 שנה, ועליו מוטלת האחריות התכנונית כמו גם האחריות להפעיל את המקום. כחלק מתנאי המכרז יחויב הזוכה ומפעיל הפרויקט להשכיר 20% מהחדרים ב-20% הנחה לסטודנטים תושבי העיר.
הנחת היסוד של החברה לפיתוח רחובות היא שהביקוש ללימודים ברחובות יגדל בשנים הבאות. כזכור, בעיר פועלים כמה מוסדות אקדמיים מובילים, בהם הפקולטה לחקלאות, מכון ויצמן, המרכז האקדמי פרס ועוד, שבהם לומדים כ-13 אלף סטודנטים.
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, התייחס למכרז ואמר כי "הנטל הכלכלי והלוגיסטי המוטל לפתחם של הסטודנטים, באחת התקופות האינטנסיביות בחייהם- הוא מאתגר. אין מתאים מפרויקט כזה בעיר המדע, במיקום אטרקטיבי ובסמוך למוקדי תחבורה, והוא יהווה חלק ממעטפת התמיכה אשר תוענק לסטודנטים בעיר. אנו קוראים ליזמים להתמודד במכרז על פרויקט מוצלח, שיהא חוד החנית של הדיור לסטודנטים בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה