עסקי ספורט

סטף קרי חתם על חוזה בגובה של מיליארד דולר

כוכב ה-NBA, סטף קרי, חתם על חוזה לכל החיים בחברת ההלבשה 'אנדר ארמור'. במסגרת החתימה על החוזה הוא ירוויח מיליארד דולר וזו לא ההיסטוריה הראשונה שעשה
מערכת ice | 
סטף קרי (צילום פייסבוק/ סטף קרי)
עוד היסטוריה מבית היוצר של כוכב הכדורסל סטף קרי. שחקנה של אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריורס, צפוי להאריך את חוזה הפרסום שלום עם חברת ביגוד הספורט האמריקאית 'אנדר ארמור'. החוזה החדש צפוי להיות חוזה לכל החיים והסכום חסר תקדים, מיליארד דולר. קרי הצטרף לאנדר ארמור בשנת 2013 וכעת הוא קושר את עתידו עם החברה עד לסוף חייו.

קרי, MVP סדרת הגמר האחרונה, כבר עשה היסטוריה כלכלית בקיץ שעבר. באוגוסט 2021 חתם עם קבוצתו על חוזה בו האריך את החוזה לעונה נוספת על סך 45.8 מיליון דולר כאשר מיד אחר כך, החל מהעונה הנוכחית, יוארך חוזהו בארבע שנים נוספות בסכום של כ-215 מיליון דולר. בכך שיאן השלשות ב-NBA בכל הזמנים הפך לשחקן ה-NBA הראשון שחתם על שני חוזים שונים המבטיחים לו מעל ל-200 מיליון דולר.
 
השחקן, שזכה עם גולדן סטייט בארבע אליפויות, שווה היום כ-160 מיליון דולר ובזכות שני החוזים שחתם בשנה האחרונה יקפיץ את ערכו במאות אחוזים. בעונה האחרונה הוא העמיד ממוצעים של 25.5 נקודות, 6.3 אסיסטים, 5.2 ריבאונדים וכאמור הוביל את קבוצתו לזכייה באליפות לאחר ניצחון בסדרת גמר מול בוסטון סלטיקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה