ויראלי

חגיגות האליפות של גולדן סטייט הסתיימו בהתרסקות כואבת

הקבוצה מסן פרנסיסקו הוכתרה לאלופת ה-NBA בפעם הרביעית בשמונה השנים האחרונות והחגיגות בעיר יצאו משליטה, כאשר כוכב הקבוצה התנגש בעוצמה עם אישה שנפלה על הכביש. צפו
מערכת ice | 
אישה על הרצפה בחגיגות (צילום צילום מסך)
גולדן סטייט עשתה את זה בענק בלילה שבין חמישי לשישי בשבוע שעבר, אז זכתה באליפות ה-NBA בפעם השביעית בתולדותיה והרביעית בשמונה השנים האחרונות. ההישג הספורטיבי הוביל לחגיגות גדולות בסן פרנסיסקו, העיר בה משחקת הקבוצה, בהן קיבלנו תקרית כואבת במיוחד. 
במהלך חגיגות האליפות המסורתיות, בה הקבוצה חוגגת עם האוהדים ברחבי סן פרנסיסקו גם גביע אליפות הליגה הטובה בעולם, צולם סרטון בו נראה אחד מכוכבי הקבוצה, קליי תומפסון, כשהוא מועד ומפיל בעוצמה אישה על הכביש. להתרסק על הרצפה אחרי התנגשות בכדורסלן המתנשא לגובה 1.98 היא לא דבר נעים, אך תומפסון מיהר להתנצל ולאישה, שקמה במהרה, שלום. צפו. 
קליי תומפסון כאמור נחשב לאחד הכוכבים הבולטים בשורות אלופת ה-NBA הישנה חדשה וחלק מאותה סוללת כוכבים שמסמלת את "דור הזהב" של הקבוצה מסן פרנסיסקו, יחד עם סטף קרי ודריימונד גרין הוותיקים. הפורוורד קלע בעונה האחרונה 19.5 נקודות בממוצע למשחק, בתוספת ל-2.3 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה