עסקי ספורט

השוטרים עצרו שחקן מכבי חיפה בכניסה לאצטדיון: "סירב להזדהות"

שחקן מכבי חיפה, מחמוד ג'אבר, נעצר בכניסה לאצטדיון סמי עופר רגע לפני המשחק של הקבוצה מול נס ציונה. הסיבה: ג'אבר הגיע ללא תו חניה, סירב להזדהות בפני השוטרים שנאלצו לאזור אותו ולקחת אותו לתשאול. בהמשך הוא שוחרר
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום צילום מסך)
סיפור חריג מאוד אירע היום (שבת) רגע לפני המשחק של האלופה מכבי חיפה מול סקציה נס ציונה באצטדיון סמי עופר,  בו ניצחו הירוקים 1:3. לפני פתיחת המשחק, שחקן חיפה, מחמוד ג'אבר, נעצר על ידי השוטרים מחוץ לאצטדיון.
הסיבה: ג'אבר נכנס למתחם מבלי שהיה לו תו חניה. השוטרים שהגיעו למקום דרשו ממנו להציג את התג - וכשסירב לכך נעצר על ידם כשהם אף אזקו אותו ולקחו אותו לתשאול, שם זוהה על ידי קצין המשטרה.
בהודעת המשטרה נכתב: "סירב להזדהות, הפריע לתנועה והכשיל את השוטרים סמוך למגרש הכדורגל סמי עופר בחיפה". עוד נמסר כי "במסגרת היערכות המשטרה למשחק הכדורגל באיצטדיון סמי עופר ביקשו שוטרים שהוצבו במחסום סמוך למגרש הכדורגל לבדוק רכב שהגיע למחסום. נהג הרכב, סירב להציג תו כניסה כנדרש ובהמשך סירב לפנות את ציר התנועה תוך שהוא מכשיל את עבודת השוטרים ועל כן עוכב לצורך זיהויו. משסירב לעיכוב הפעילו השוטרים את סמכותם ועצרו אותו לנקודת המשטרה באיצטדיון שם שוחרר לאחר שזוהה ע"י קצין משטרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה