טלוויזיה

מכבי חיפה הפסידה ובערוץ הספורט מרוצים: אחוזי רייטינג מרשימים

מכבי חיפה פתחה את קמפיין ליגת האלופות שלה עם הפסד אך אחוזי הרייטינג עשו את שלהם, בערוץ הספורט כבר מחכים למשחק בשבוע הבא ומקווים שאחוזי הרייטינג רק יתחזקו
מערכת ice | 
מכבי חיפה ליגת האלופות (צילום פלאש 90)
מכבי חיפה פתחה אמש (רביעי) את קמפיין ליגת האלופות עם הפסד 2:0 לקבוצה הפורטוגלית בנפיקה ליסבון. הבוקר נחשפו אחוזי הרייטינג של ערוץ הספורט (ספורט 5) הזכיין הרשמי של שידורי ליגת האלופות בישראל, שהמחישו עד כמה ההתלהבות של הישראלים חובבי הספורט בכלל ואוהדי מכבי חיפה בפרט הייתה גבוהה.
המשחק ששודר בשעה 22:00, לקראת סוף רצועת הפריים טיים רשם אחוזים יפים בהחלט ועמד על 9.8%. נתון גבוהה בהחלט ביחס לערוץ ספורט מסחרי.
כזכור עם ההעפלה לליגת האלופות מכבי חיפה הבטיחה לעצמה רווח כלכלי משמעותי. הנציגה שלנו בליגת האלופות הרוויחה כ-60 מיליון שקלים על עצם העפלתה לשלב הבתים. נוסף על כך, הקבוצה מהכרמל צפויה להרוויח עוד כ-20 מיליון שקלים מזכויות השידור, מכירת כרטיסים, נותני חסות ומרצ'נדייס. 
חשוב לציין שעל כל נקודה שמכבי חיפה תצליח להשיג במפעל, היא תקבל סכום כסף נוסף. עבור תיקו, הקבוצה תשלשל לקופתה 930 אלף אירו והניצחון יביא לה 2.8 מיליון אירו. כמו כן המועדון הכריז כי מכר את כלל המנויים ששוחררו למכירה עבור בעלי המנויים לעונה הנוכחית בליגה המקומית ומחזיקי הכרטיס "גרין פלוס". הספסרים כבר משפשפים את ידיהם, אך הקבוצה הזהירה כי אוהד שייתפס בספסרות, המנוי שלו יוחרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה