עסקי ספורט

אחיו של פוגבה: "פול ניסה לפגוע בקיליאן אמבפה"

פול פוגבה מסתבך. אחיו הגדול, מתיאס, שחרר אמש סרטון, בו הוא מספר כי פול ניסה לשכור שירותיו רופא מכשף, שיטיל קללה על חברו לנבחרת
מערכת ice | 
פול פוגבה (צילום אינסטגרם)
סיפור ביזארי מגיע מצרפת, באדיבות משפחת פוגבה. מתיאס, אחיו הגדול של פול, שהעביר את רוב הקריירה שלו בליגות נמוכות ברחבי אירופה, העלה ביום ראשון סרטון לרשתות החברתיות, בו הוא הבטיח לחשוף תגליות אודות אחיו. בבוקר של יום שני, פוגבה הגדול קיים את הבטחתו ושחרר סרטון בו הוא מטיח האשמות קשות בקשרה של יובנטוס.

מתיאס טוען כי "פול פוגבה הוא פחדן גדול, בוגד והאיש הכי צבוע על פני האדמה". על פי דבריו, פול ניסה לשכור את שירותיו של מכשף, על מנת להטיל קללה ולפגוע בכוכבה הנוסף של נבחרת צרפת - קיליאן אמבפה, עקב הקנאה שרכש לו. פוגבה הצעיר, טוען מצידו כי אחיו מנסה להפיל אותו, כיוון שהפסיק לעזור לאחד מחברי הילדות של האחים, בגלל שהשתמש בכרטיס האשראי שלו ללא רשותו, על סך 200 אלף יורו.
 
פול אף טוען, שבעת ביקורו במולדת בחודש מרץ האחרון, ניסו חבריו ביחד עם מתיאס לחטוף ולסחוט ממנו סכום של 13 מיליון יורו. מתיאס ענה לטיעונים הללו בסרטון ואמר שאחיו מנסה להשתיק אותו על ידי שקרים למשטרה. "זה לא יעבוד לך, אתה לא מעל החוק" - אמר פוגבה הגדול. לזוג יש אח נוסף - פלורנטין, אחיו התאום של מתיאס. בחודש נובמבר, פול פוגבה אמור להתייצב עם נבחרתו למונדיאל, שם הוא ינסה להגן על תואר אלוף העולם לצד קיליאן אמבפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה