עסקי ספורט

הסכום שמכבי חיפה תכניס על ההעפלה לליגת האלופות נחשף

אז עכשיו אחרי שחתני השמחה ישנו אחרי שחגגו הלילה, הגיע הזמן לספור את המעטפות. בדקנו כמה כסף הכניס המועדון מהכרמל בעקבות ההעפלה

מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום צילום מסך)
מעבר לרווחים הצפויים למכבי חיפה על ההעפלה לשלב הבתים, העלייה תכניס לקופת המועדון הירוק מהכרמל סכום של כ-100 מיליון שקלים. 80 מיליון מתוך הסכום הכולל יגיעו מאופ”א על ההעפלה ועוד 20 מיליון שקל שצפויים להיכנס ממכירת כרטיסים, חסויות, תאי צפייה וספונסרים.
גם הצלחה מקצועית בשלב הבתים תהיה שווה לחיפאים הרבה כסף, זאת כמובן לצד החשיבות הרבה של היוקרה המקצועית וההישג המרשים (כבר עכשיו יש לציין) בזירה האירופית: כל תוצאת תיקו בשלב הבתים של ליגת האלופות תעניק למכבי חיפה הכנסה נוספת של 930,000 אירו בעוד שניצחון יכניס למועדון לא פחות מ-2.8 מיליון אירו.
כמו כן, על רקע הקבוצות אותן הירוקים יכולים לפגוש ונגלה בהגרלה שתיערך ביום חמישי, כאשר שמות כמו ריאל מדריד, ליברפול, אינטר, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, פאריס סן ז'רמן ורבות וטובות נוספות, העפלה לשלב שמינית הגמר נראית רחוקה מהמציאות, אך סנסציה שכזו תכניס לירוקים סכום אדיר של 9.9 מיליון אירו. בנוסף, גם אם הירוקים יסיימו במקום השלישי והמכובד בבית במסגרת ליגת האלופות, הם ימשיכו בדרכם האירופית וירוויחו סכומים נוספים בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית (המפעל השני בחשיבותו של אופ"א).

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה