עסקי ספורט

גאווה: אלוף עולם ישראלי בריצת 200 מטר

האצן הישראלי בליסינג אפריפה זכה באליפות העולם עד גיל 20 בריצת 200 מטר, וקבע שיא ישראלי חדש: "עולם אחר ואף אחד לא דמיין את זה
מערכת ice |  1
בלסינג אפריפה ומאנו לאחר הזכייה (צילום אינסטגרם איגוד האתלטיקה)

האצן הישראלי בלסינג אפריפה בן ה-18 הוכתר הלילה (שישי) כאלוף העולם עד גיל 20 בריצת 200 מטר, לאחר שניצח בתחרות בקולומביה, עם שיא ישראלי חדש של 19.96 שניות ושיא באליפות העולם לצעירים. ההישג מהווה המדליה הראשונה של ישראל באליפות עולמית בריצות קצרות.

"אין לי מילים. אני ממש מתרגש. לא ציפיתי בכלל לזה. בטח לא בפורום כזה. לא תיארתי לעצמי שאגיע למעמד כזה. זה היה החלום שלי ואני שמח שזה התגשם. אני מאוד מאושר. אין סיכוי שאני אצליח לישון. לא צפיתי בכלל שאהיה ברמה כזאת, לרדת מ-20 שניות זה עולם אחר ואף אחד לא דמיין את זה" אמר האצן אשר נולד בישראל להורים מגאנה, ומאז כה במספר תארים בתחרויות המקומיות. 



יגאל בלון, המאמן של האתלט הצעיר, הוסיף: "לא ידענו איפה נוכל לסיים אבל ככל שהתקרבנו לאליפות וראיתי שכל מה שתכננו יוצא לפועל, אז כל הסיפור הפך לאיך להגיע בריאים וחזקים בנפש ועברנו את המבחן הזה. נגיע לאליפות אירופה ושם נדבר".

עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה, מסר: "היום ראינו תוצאה נוספת של התמדה וכוח רצון. אפריפיה ומאמנו איגור בלון הוכיחו היום שאם תחלום על זה, תוכל להגיע לאן שאתה רוצה. אני כל כך גאה בהם ובכל האתלטים והמאמנים הנמצאים באליפות הזו. להסיר בפניהם את הכובע על המאמצים והגאווה שהם מביאים למדינת ישראל ולספורט הישראלי".


שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר: "ברכות לאצן בלסינג אפריפה על הישג חסר תקדים וזכייתו באליפות העולם עד גיל 20! נחישות וכישרון גדול הביאו לניצחון ההיסטורי על קו הסיום ולשבירת שיא ישראלי. בלסינג, זכייתך מביאה גאווה עצומה למדינת ישראל. ישר כוח".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראלי אלק. אפריקאי (ל"ת)
    גיל 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור