עסקי ספורט

מכבי חיפה מול אולימפיאקוס: שווי הסגלים, ההשוואות והמספרים נחשפים

מכבי חיפה תפגוש הערב את אולימפיאקוס במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות. השווי של היוונים הוא יותר מפי 6 מזה של הירוקים, שני שחקנים של אלופת יוון שווים יותר מכל הסגל של הירוקים, מה ההפרש בשווי בין הכוכבים הגדולים של שתי הקבוצות וכמה כל אחת מהן הוציאה והכניסה הקיץ?
רעי שני | 
מכבי חיפה מול אולימפיאקוס (צילום פייסבוק/ מכבי חיפה)
מכבי חיפה תפגוש הערב (רביעי, 20:30) את אולימפיאקוס במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות - אחד הרגעים החשובים בשנים האחרונות של המועדון מהכרמל. יצאנו לבדוק - ההבדלים בשווי הסגלים, השחקנים המרווחים ביותר וכל ההשוואות בין אלופות ישראל ויוון.
הסגל של מכבי חיפה שווה על פי אתר "טרנספרמרקט" 20 מיליון אירו. הסגל של אולימיאקוס היוונית שווה יותר מפי 6 - 122.63 מיליון אירו. השחקן בעל השווי הגבוה ביותר באולימפיאקוס הוא מאדי קמארה, שמוערך ב-11 מיליון אירו. במכבי חיפה מדובר בפרנצדי פיירו, הרכש החדש של הירוקים ששבר את שיא הקנייה של שחקן במכבי חיפה אי פעם ושוויו מוערך על פי האתר ב-1.8 מיליון אירו.

קמארה והכוכב גיורגוס מסוראס, שווים ביחד 21 מיליון אירו - יותר מכל הסגל של חיפה. בקיץ האחרון אולימפיאקוס רכשה שחקנים בשווי של 32.3 מיליון אירו ומכרה ב-13.2 מיליון אירו, כולל הגעתו של שימה ורסאליקו בהעברה חופשית מאתלטיקו מדריד וקנייתו של אבובאקר קמארה, שהגיע מאריס סלוקי שעשויה לפגוש את מכבי תל אביב בשלב הבא במוקדמות הקונפרנס ליג, ב-5 מיליון אירו. בניגוד לכך, מכבי חיפה קנתה שחקנים ב-1.7 מיליון אירו (פיירו הוא היחיד עליו שולמו דמי העברה) וטרם מכרה שחקנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה