עסקי ספורט

פיפ"א מתחדשת: אלו השינויים המשמעותיים במשחק הפופולרי

משחק המחשב פיפ"א, שמופעל על ידי EA ספורט, הודיעו שלראשונה תהיה  אישה תהיה על גבי העטיפה. מדובר על סם קר, הכוכבת של צ'לסי, שתצטרף לקיליאן אמבפה מפאריס סן ז'רמן, עבורו זו תהיה השנה השלישית ברציפות על עטיפת המשחק
מערכת ice | 
פיפא (צילום פיפא)
EA ספורט שמפעילה את משחק המחשב פיפ"א הכריזה על הכוכבים שיופיעו על עטיפת המשחק בשנת 2023 והודיעו שלראשונה אי פעם - אישה תהיה על גבי העטיפה. מדובר על סם קר, הכוכבת של צ'לסי, שתצטרף לקיליאן אמבפה מפאריס סן ז'רמן, עבורו זו תהיה השנה השלישית ברציפות על עטיפת המשחק.
קר היא יותר מראויה להיות על עטיפת המשחק. בזמן שכדורגל הנשים הופך לפופולרי יותר ויותר בעולם, קר בהחלט אחת מהדמויות הבולטות בשינוי. היא נמצאת ברשימה הקצרה לכדור הזהב לנשים מדי שנה מאז תחילת הפרס וסיימה במקום השלישי בהצבעה בשנה שעברה.
בנוסף, קר עזרה לצ'לסי לזכות בלאליפות הפרמייר ליג האנגלית לנשים בכל אחת משלוש העונות מאז הצטרפה למועדון. EA העלתה נשים על שער משחקי הכדורגל שלה בפעם הראשונה עם FIFA 16. סטף קטלי, אלכס מורגן וכריסטין סינקלייר הופיעו על השער של אוסטרליה, ארה"ב וקנדה, בהתאמה. הם הופיעו לצד ליונל מסי, שהיה כוכב השער במהדורות אחרות. בנוסף, מדווח כי לראשונה אי פעם, הפרמייר ליג לנשים, שנחשבת כליגת הכדורגל הטובה ביותר בעולם, תערוך השנה את הופעת הבכורה שלה בסדרת פיפ"א.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה