עסקי ספורט

הקמפיין שיביא את כוכבי ה-NBA לפריפריה

קמפיין תרומות מקורי של עמותת "שער שוויון" לקידום חברתי ימכור חולצות של כוכבי הכדורסל אמביד והארדן יחד עם כוכבים מקומיים, כל ההכנסות קודש לפעילות העמותה
מערכת ice | 
הארדן ואמביד (צילום רויטרס)
"שער שוויון" היא עמותה חינוכית, המשלבות פעילות ספורט מקצועית עם פעילויות חינוכיות במטרה לצמצום פערים בחברה הישראלית ולקידום חברתי. עיקר פעולתה הוא בפריפריה והשנה חברים בה כ-7,500 חניכים וחניכות במעל ל-100 רשויות מקומיות בארץ.
 
במטרה להרחיב ולהגביר את פעילות העמותה, ביום שישי הקרוב (1 ביולי) "שער שוויון" תצא לקמפיין גיוס תרומות במסגרתו תערך מכירה פומבית הכוללת פריטי לבוש וציוד של שחקני כדורגל וכדורסל מהליגות השונות בארץ ובחו"ל. את הרשימה הנוצצת מובילים שני כוכבי הNBA: ג'ואל אמביד וג'יימס הארדן. בנוסף לכך גם שחקני העבר עמרי כספי, וליאור אליהו, יחד עם שרן ייני, סקוטי ווילבקין, מונאס דאבור מהופנהיים הגרמנית, שון וויסמן מריאל ויאדוליד, הכדורסלן תומר גינת מפאריז יונתן כהן מוונציה ועוד.
יונתן כהן חותם על חולצתו שתימכר בקמפיין
במסגרת הקמפיין, שייערך ברשתות החברתיות של העמותה, יעלה בכל פעם פריט אחד לזמן מוגבל, ויימכר למרבה במחיר. לצורך העניין ,במהלך הקמפיין בשנה שעברה נמכרה חולצת המשחק שלבש שוער מכבי חיפה ג'וש כהן, בעת שניצח בדרבי, זכה באליפות ושאיתה נבחר לתואר שחקן העונה בעלות של 5,750 שקלים, הפריט היקר ביותר שנמכר אי פעם במכירה הפומבית של העמותה.

מנכ"ל "שער שוויון" לירן ג'רסי מסר: "אני קורא לכולם לתרום לפעילות החשובה, לא רק 'האספנים' או 'המשוגעים לדבר', אלא כל מי שמאמין בחשיבות ובהשפעה של חינוך וספורט על העתיד של הילדים של כולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה