עסקי ספורט

זה השחקן שליברפול רוכשת בקרוב ל-100 מיליון אירו

על פי כל הדיווחים באנגליה, דרווין נונייס, כוכבה האורוגוואי של בנפיקה ליסבון, סגר אצל סגנית אלופת אירופה, במדיה יחתום על חוזה עד 2028 תמורת 75 מיליון אירו, שעשויים לטפוח בהתאם לבונוסים על הישגים אישיים וקבוצתיים
מערכת ice | 
דרווין נונייס (צילום אינטסגרם)
אחרי שמנצ'סטר סיטי החתימה את ארלינג הולאנד עוד בסיום העונה שחלפה, כעת, הגיע גם תורה של ליברפול להתחמש באחד הכוכבים העולים של הכדורגל האירופי. על פי כל המקורות האמינים ביותר באנגליה, סגנית אלופת אירופה תכריז בקרוב מאוד על החתמתו של חלוץ בנפיקה ליסבון, דרווין נונייס, בסכום העברה שעשוי להגיע לכדי 100 מיליון אירו. 
נונייס (22), הוא חלוץ אורוגוואי שהבקיע בעונה האחרונה במדי בנפיקה לא פחות מ-34 שערים. עוד לפני שליברפול עטה על שירותיו, נלחמו עליו עוד קבוצות רבות מאריות היבשת, כשעל פי הדיווחים בממלכה, החלוץ דחה עוד קודם לכן הצעת עתק של מנצ'סטר יונייטד. 
כעת, על פי הדיווח של ג'יימס פירס, אחד העיתונאים המוערכים והאמינים ביותר בעיתונות האנגלית, נונייס סגר בליברפול בחוזה לשש שנים תמורת דמי העברה של 75 מיליון אירו, שעשויים להגיע עד כדי 100 מיליון אירו כאמור לאחר בונוסים על הישגים אישיים וקבוצתיים. 
כזכור, ליברפול סיימה את העונה האחרונה בטעם חמצמץ מעט. עד לחודש מאי, הקבוצה של יורגן קלופ הייתה יכולה לסיים עונה היסטורית עם זכייה בכל ארבעת התארים, אך לבסוף לא הצליחה לנצח את מנצ'סטר סיטי במרוץ האליפות באנגלית ובנוסף נכנעה לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, כשהיא מסתפקת בשני התארים הפחות "חשובים" מבין הארבעה - הגביע האנגלי וגביע הליגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה