עסקי ספורט

ברצלונה החלה בשיתוף פעולה ייחודי עם חברה ישראלית

מועדון הכדורסל ישתף פעולה עם חברת הספורט-טק הבינלאומית WSC Sports, וייצר לה באופן אוטומטי סרטוני כדורסל ממשחקי הקבוצה בליגה המקומית ובגביע המדינה. הסרטונים נועדו להגדיל את מעורבות האוהדים ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של המועדון
מערכת ice | 
ברצלונה (צילום אינסטגרם/ fcbbasket)
חברת הספורט-טק הבינלאומית WSC Sports, הודיעה היום (ד') כי הפלטפורמה של החברה תשמש את מועדון הכדורסל של ברצלונה לייצר באופן אוטומטי סרטוני כדורסל ממשחקי הקבוצה בליגה המקומית ובגביע המדינה. הסרטונים נועדו להגדיל את מעורבות האוהדים ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של המועדון.
בעזרת הטכנולוגיה של WSC Sports, אשר מבוססת על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית, אוהדי בארסה יחוו רגעים נבחרים מהמשחק באופן מותאם אישי ברשתות החברתיות של המועדון.
הפלטפורמה של החברה הישראלית, מנתחת כל אספקט של המשחק, החל מההגנה המעולה של הקבוצה, דרך השלשות של ניקולה מירוטיץ' ועד לסלי הקלאץ' של ניקו לפרוביטולה, ומייצרת קטעי וידאו בזמן אמת לשיתוף בין הערוצים הדיגיטליים של המועדון. תוכן חדשני זה שנוצר על ידי בינה מלאכותית, יחבר את האוהדים לשחקנים ולקבוצה ויגביר את רמת מעורבותם לקראת המשחק,  במהלך המשחק ולאחר הסיום.
"אנחנו נרגשים לעבוד יחד עם ברצלונה, אחד ממועדוני הספורט הגדולים בעולם. טכנולוגיית הווידאו הייחודית שלנו תאפשר למועדון ליצור תוכן מותאם אישית בקנה מידה רחב ללמעלה מ-3.5 מיליון אוהדי הכדורסל של בארסה ברחבי רשתות המדיה החברתיות של הקבוצה". אמר בן מירביס, מנהל פיתוח עסקי בWSC Sports .
מועדון הכדורסל ברצלונה, נחשף לראשונה לWSC Sports בשנת 2020 כאשר ליגת הכדורסל הספרדית הבכירה (ACB)  החלה לשתף פעולה עם החברה. תוך כשנתיים, פלטפורמת הבינה המלאכותית סיפקה תכני וידאו אוטומטיים ל-1.1 מיליון עוקבים במדיה החברתית של הליגה ובנוסף שימשה ליצירת תוכן ל-19 המועדונים של הליגה ול-24 מיליון העוקבים שלהם יחדיו.
 
WSC Sports, מוסיפה היום את מועדון הכדורסל של ברצלונה לפורטפוליו לקוחות הכדורסל העולמיים שלה, הכולל את ה-NBA,  היורוליג, ליגת האלופות בכדורסל, LNB PRO A  (צרפת) וכמובן ליגת ה-ACB הספרדית.
פלטפורמת הבינה המלאכותית של WSC Sports מייצרת ומפיצה באופן אוטומטי תקצירים וסרטוני ספורט עבור למעלה מ-200 ליגות וגופי שידור ברחבי העולם, ביניהם NBA, YouTube TV, NHL ,ESPN, Bundesliga, FIBA  וה-Seria A.
 
הפלטפורמה של WSC Sports מנתחת שידורי ספורט חיים, מזהה כל אירוע ואירוע המתרחש במשחק ובזמן אמת, יוצרת ומפרסמת תקצירים וסרטונים מותאמים אישית. יכולות אלו מאפשרות לבעלי זכויות השידור בספורט למקסם את השימוש בתוכן שלהם, לייצר הכנסות חדשות וחווית צפייה מותאמת אישית בכל פלטפורמה עבור כל סוג של צופה ואוהד. לחברה כ-300 עובדים במשרדיה בתל אביב, ניו יורק, לונדון וסידני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה