עסקי ספורט

מחוות הוקרה לאגדת הכדורגל: "נדהמים ומהופנטים"

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת על מטוס ההוקרה Tango D10S שנקנה לזכרו של אגדת הכדורגל דייגו ארמנדו מראדונה, שמת מהתקף לב. מנכ"ל חברת הפינטק שמימן את המטוס: "חבריו, שזכו בגביע העולם ב- 1986, ראו את זה ונדהמו, ממש הופנטו מהמטוס"
מערכת ice | 
דייגו מראדונה (צילום פייסבוק: מראדונה)
מטוס ההוקרה לזכרו של אגדת הכדורגל דייגו ארמנדו מראדונה נחשף בארגנטינה, כך על פי סוכנות הידיעות רויטרס. המטוס, Tango D10S, מוקדש לכדורגלן עם המוניטין הבינלאומי מתוך הערכה לפועלו ולזכרו. 
המטוס המפואר הוא מטוס הוקרה שנראה כמו מוזיאון מעופף עם חפצים ששימשו את אגדת הכדורגל המנוחה בבואנוס איירס. המטוס כולל גם כולל תמונה של מראדונה מנשק את גביע המונדיאל על גוף המטוס, בעוד פניו גם על הזנב. 
המטוס נחשף לראשונה בשבוע שעבר, ביום רביעי, לקראת מסע שיסתיים במונדיאל בקטאר בהמשך השנה. 

צילום מסך
האגפים במטוס מציגים את שני השערים שלו מהניצחון 2-1 של ארגנטינה על אנגליה ברבע גמר גביע העולם ב-1986: שער 'יד האלוהים' באגף השמאלי והמנצח, שער שנחשב לרוב כגדול בכל הזמנים, בצד ימין.
 
גסטון קולקר, מנכ"ל חברת הפינטק Give and Get שמימן את המטוס, אמר: "אני כועס על מראדונה, אני אחד מאותם אנשים שעדיין צופים בסרטונים של דייגו לפני שאני הולך לישון בלילה".
לדבריו: "זה המונדיאל הראשון בלי מראדונה ואולי האחרון עם (ליונל) מסי. אמרתי, אני רוצה לעשות את המטוס של דייגו, אני רוצה לעשות את המטוס של דייגו וכך השקנו את Tango D10S. כשחבריו לקבוצה של מראדונה, אלה שזכו בגביע העולם ב- 1986, ראו את זה - הם נדהמו, ממש הופנטו מהמטוס", אמר קולקר בחשיפה עם חברים אחרים מאותו צד שניצח במונדיאל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה