עסקי ספורט

ח"כ מהמגזר פנה לחילי טרופר: "בטל את הקנס של סכנין"

הפוליטיקה נכנסת לכדורגל: יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, פנה לשר התרבות והספורט בבקשה שזה יבטל את העונש שהוטל על הקבוצה מהמגזר בעקבות ביטול המשחק מול מכבי חיפה: "לא ייתכן שקבוצה ערבית תחויב לשלם קנסות כבדים בהרבה מהמקובל בענף מול הקבוצות האחרות"
מערכת ice |  2
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
האם חברי הכנסת מהמגזר פולשים לתחומים שלא בדיוק קשורים אליהם? על פי הידיעה שפורסמה היום ב-ONE, ככל הנראה שכן, כאשר יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, פנה לשר הספורט חילי טרופר בבקשה שיבטל את הקנס שהוטל על בני סכנין בעקבות ביטול המשחק מול מכבי חיפה. 
יש לציין כי ההחלטה כלל לא נמצאת בהגדרת תפקידו של טרופר, שכן קנס 250 אלף השקלים שהוטל על סכנין הגיע בכלל ממנהלת הליגות לכדורגל והיו"ר ארז כלפון, זאת בשל פגיעה קשה במוצר (ליגת הבורסה לניירות ערך), וכן נזקים שנגרמו לאוהדים ולזכיין השידור. 
במכתב שנחשף כתב עודה לטרופר: "לא ייתכן שקבוצה ערבית תחויב לשלם קנסות כבדים בהרבה מהמקובל בענף מול הקבוצות האחרות. הריני לבקשך לפעול כדי לבטל את הקנס הגבוה והלא מידתי שהוטל על הקבוצה, כדי לשמור על ערכי הגיוון והשוויון בענף הכדורגל ועל הרוח הספורטיבית בענף".
כזכור, המשחק בין סכנין למכבי חיפה, במסגרת המחזור הלפני אחרון של ליגת העל, אמור היה להיערך באצטדיון המושבה לבקשתה של סכנין לאחר עונש רדיוס שהוטל על הקבוצה, אלא שזו לא הייתה ערוכה מבחינת כמות המאבטחים, מה שהביא לביטול המשחק ולפניית פרסה של עשרות אלפי אוהדים ירוקים, שעשו את הדרך לצפות בקבוצתם מבטיחה באופן סופי את הזכייה באליפות. במקום זאת, המשחק בוטל ועל סכנין הוטל קנס של 250 אלף שקלים ממנהלת הליגות, עוד 100 אלף שקלים מההתאחדות לכדורגל, הפסד טכני והפחתת שתי נקודות על תנאי. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא טוב
    רחמים 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם קנס בסכום 200000 מוטל על סכנין על ביטול משחק מדוע לא קונסים את חיםה ובאר שבע כאשר המשחק הופסק ל20 דקות ואבוקות וזריקת חפצים איפו השווין
    סגור
  • 1.
    לא יאמן עבד כי ימלוך
    אורי אור 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה העונש בכלל מצחיק היו צרכים לקבל הורדת ליגה. אבל אני לא מאשים את עודה אנחנו אשמים שנותנים להם להרגיש שהם הריבון פה ובעל הבית במדינה ולא ההפך!!
    סגור