עסקי ספורט

מענקי מאמני הכדורגל נחשפים: לכמה זכה ז'וזה מוריניו?

ה'סאן' הבריטי פרסם רשימה ובה מספר מאמני קבוצות כדורגל אנגליות שזכו למענקי פיטורים שמנים במיוחד, איזו קבוצה הוציאה הכי הרבה כסף על פיטורי מאמנים ולאיזה מקום מפוקפק הגיע 'המיוחד'?
מערכת ice | 
מוריניו. נשמע הרבה יותר טוב בליווי גיטרה (צילום צילום מסך)
אם נשאל אוהד כדורגל ממוצע , איך משקיעה קבוצת הכדורגל צ'לסי את כספה, הוא בוודאי ידע למנות את המספר הרב של הכוכבים שהחתימה הקבוצה, והסכומים הגדולים ששילמה עבור ההעברות, אולם כעת מסתבר כי חלק ניכר מההוצאות מקורו דווקא במאמנים שעזבו את קבוצת הצמרת האנגלית, כך עולה מרשימת "10 חבילות הפיצויים הגדולות ביותר למנהלים" שפרסם היום (שני) מגזין "The Sun"
למעשה על פי הדיווח  5 מתוך 10 מענקי הפיטורים הגבוהים ביותר ששולמו בכדורגל למנהלים, היו למאמני צ'לסי. גם כמה מאמנים של טוטינאהם נמצאים  ברשימה המפוקפקת, בינהם נונו אספיריטו סנטו אשר שלשל לכיסו לא פחות מ-14 מיליון פאונד .

הבעלים היהודי של הקבוצה דניאל לוי עשה זאת על פי המגזין הבריטי, למרות סעיף שמאפשר לו לפי הדיווחים לפטר בחינם את המנג'ר לשעבר, במידה ובקיץ הקבוצה לא תסיים בששת הקבוצות המובילות . גם מאמנה של מנצ'סטר יונייטד לאולה גונאר סולשיאר שסיים את עבדותו בנובמבר, זכה ל7.5 מליון ליש"ט. 
לצד כל זאת מוביל את הרשימה אנטוניו קונטה עם 26.2 מיליון ליש"ט. מיד אחריו לא אחר מהמיוחד ז'וזה מורניו, אומנם סגנון הכדורגל שלו השאיר רבים מהאוהדים באולד טראפורד מאוכזבים, אך זה לא מנע ממנו לקבל מנצ'סטר יונייטד מענק של 19.6  מיליון ליש"ט. מוריניו אף מאייש את המקום השלישי ברשימה, הפעם עם מענק הפיטורים שקיבל מצ'לסי והיה מעט נמוך יותר 18 מיליון ליש"ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה