עסקי ספורט

שחקן הפוטבול בחוזה של מאות מיליונים: זה הסכום שירוויח

מעבר לים נחתם לאחרונה אחד מחוזי הטאלנטים היקרים בפוטבול, מה שישאיר את הקווארטרבק של לאס וגאס ריידרס עוד שלוש שנים בתפקיד. זה השכר שיקבל עבור כל שנה
מערכת ice | 
שחקן פוטבול (צילום pexels)
לאס וגאס ריידרס שיחקו באחד מהמשחקים היותר מעניינים בשנה האחרונה ב-NFL - המשחק האחרון בעונה הסדירה מול לוס אנג'לס צ'ארגרס שהיה קרוב להסתיים בתיקו. הריידרס ניצחו כשהשעון צלצל באפס בסשן הנוסף, והרוויחו את מקום הפלייאוף השני של הזכיינית מאז 2002.
עבור הרכז של ריידרס דרק קאר, זו הייתה ההופעה הראשונה בפלייאוף בשמונה שנות הקריירה שלו; הוא נפגע בפעם האחרונה שהריידרס הגיעו לפוסט עונה. אבל הקבוצה התרשמה מספיק מהמשחק שלו כדי להציע לו חוזה ענק.
איאן רפופורט מרשת NFL דיווח כי קאר והריידרס הסכימו להארכה של 121.5 מיליון דולר לשלוש שנים. העסקה משאירה את קאר בלאס וגאס עד עונת 2025. עם שמונה עונות מאחורי החגורה שלו, הוא כבר הקוורטרבק בעל הקדנציה הארוכה ביותר בכל ה-AFC. כעת הוא יעבור בקלות עונות דו ספרתיות בוועידה.
השכר השנתי של 40.5 מיליון דולר הוא החמישי בגובהו מבין הקוורטרבקים של ה-NFL. בשנה שעברה, קאר קבע את שיא הזיכיון של Raiders עבור רוב יארד המעברים בעונה בודדת (4,804) ופרסם מספרים חזקים בקטגוריות מעבר אחרות. הוא הוביל את הריידרס לריבוי קאמבקים וניצחונות בשנייה האחרונה, מה שהספיק כדי להכניס את הקבוצה לפוסט-סייז.
את כל זה הוא עשה תוך כדי ניווט במצבים קשים. מאמנו הראשי, ג'ון גרודן, התפטר לאחר שדלפו מיילים פוגעניים והכונס הבכיר שלו, הנרי ראגס השלישי, שוחרר לאחר שהואשם בנהיגה פזיזה וב-DUI שהוביל למוות.
בעונה הקרובה, קאר יתאחד מחדש עם חברו לשעבר לקבוצת פרזנו סטייט דבנטה אדמס, שבמקרה הוא בין הרסיברים הטובים ביותר ב-NFL. אם קאר ואדמס יוכלו להצית מחדש את הכימיה שהייתה להם בקולג', הריידרס עלולים להפוך לקבוצה מסוכנת מאוד.
המחיר של הקוורטרבקים רק עולה, והגעה להארכה עם קאר - כזו עם גמישות מסוימת בגובה השכר, אז - בזמן שעוד נותרה לו עונה בעסקה הנוכחית שלו, מראה על ראיית הנולד יפה. ולצוות שהיה לו חוסר יציבות שכזה, נוכחות יציבה מתחת למרכז רק תעזור. אם הדברים יפלו בצורה הנכונה, קאר פשוט עשוי להוביל את הקבוצה לתואר הראשון שלה מזה כמעט 40 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה