קריפטו

היסטוריה בקריפטו: משקיעים יצליחו לרכוש קבוצת פוטבול במיליארדים?

בקולורדו האמון בקריפטו מגיע לשיא חדש וקבוצת משקיעים שחברה יחד, מתכננים לבצע עסקה היסטורית ולרכוש קבוצת פוטבול מיתולוגית אך ורק באמצעות קריפטו, ובשווי של מיליארדי דולרים
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
קבוצת הפוטבול ה"דנוור ברונקוס" עומדת למכירה, ומי שמנסה לשים יד על בעלות הקבוצה הם קבוצה של חובבי קריפטו, שלצורך העניין שואפת לגייס יותר מ-4 מיליארד דולר באמצעות ארגון אוטונומי מבוזר, (DAO), כדי להפוך להיות בעלי הקבוצה.
לפי דיווח של ה-CNBC, אחד האנשים שעומדים בראש העניין הוא בחור בשם שון אובריאן, שבילה למעלה מעשור במחלקה המשפטית של סיסקו, לפני שעזב את עולם התאגידים כדי לנהל כמה עסקים קטנים יחד עם אשתו.
"אנחנו יודעים שזה נשמע קצת מטורף, אבל זה גם קצת גרוע", אמר אובריאן. "המטרה בעצם היא להקים תשתית כך שאוהדים מכל תחומי החיים יכולים להיות הבעלים של דנבר ברונקוס".
קבוצת הפוטבול המקצועית מוערכת בקצת פחות מ-4 מיליארד דולר, והיא צפויה לזכות בתג המחיר הגדול ביותר בתולדות הספורט של צפון אמריקה, לפי ESPN. נאמני הקבוצה אמרו בהצהרה כי המטרה היא למכור את הקבוצה עד תחילת עונת ה-NFL 2022. אובריאן אומר ל-CNBC שבעוד שהחוזים החכמים וארנקי הקריפטו מוגדרים, ה-DAO שלהם לא עולה רשמית לאוויר עד השבוע הראשון של מרץ, כך שמטרת "BuyTheBroncos" תצטרך לכסות את הסכום מהר כדי להיות הרוכשת.
אבל לקבוצת רכישת הקריפטו יש סיוע משמעותי במושל קולורדו ג'ארד פוליס, שהכריז לאחרונה על תוכניות לקבל מטבעות קריפטוגרפיים לתשלומי מס של המדינה עד הקיץ הקרוב. ביום שישי, המחוקק הפרו-קריפטו אמר ל-CNBC בצד של ETHDenver - ועידת האת'ריום - שהוא "יתרגש" אם המאמץ שלהם יתממש.
"הייתי נרגש להיות חלק מזה בעצמי", אמר מושל פוליס. "האתגר יהיה שזה ייקח הרבה כסף... אבל אתה יודע מה, אם הדמיון שלך מספיק גדול, אז זה יכול לקרות. וכל מה שאני יכול לעשות כדי שזה יקרה, אני אשמח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה