עסקי ספורט
מהפכה בשידורי הספורט בארה"ב: הסטארט-אפ הישראלי רושם הישג ענק
טכנולוגיית מצלמת גוף מבוססת AI של הסטארט-אפ MindFly השיגה למעלה ממיליארד צפיות ומחוללת מהפכה בשידורי הספורט בארה"ב. ערן טל, מייסד משותף ומנכ"ל MindFly: "צפי ההזמנות שלנו מגיע למאות משחקים בשנת 2025"

מהפכה בשידורי הספורט החיים בארה"ב: חברת הסטארט-אפ הישראלית "מיינדפליי" (MindFly), צפויה לבצע שינוי מהותי באמצעות הפתרון הטכנולוגי שפיתחה. מדובר במצלמת גוף זעירה המצוידת בבינה מלאכותית, אשר מוצמדת לשחקנים ו/או לשופטים ומשדרת את המשחק לצופים מנקודת המבט שלהם.
הפיתוח הטכנולוגי הייחודי של החברה הישראלית זכה להכרה בינלאומית ושולב בחודשים האחרונים בשידורים חיים בטלוויזיה במהלך משחקים רשמיים של אירוע ספורט גדולים ברחבי ארה"ב. בין היתר, הוחלט לשלב את הפתרון הטכנולוגי בכל בכל משחקי פלייאוף ליגת הבייסבול ה-MLB, משחקי ליגת ההוקי ה-NHL, ולראשונה גם באירוע של ליגת הפוטבול ה-NFL.
מלבד זאת, הוחלט להשתמש במצלמה הגוף הזעירה במשחקי פוטבול במכללות ובמשחקי כדורסל של גברים ונשים במסגרת ליגת המכללותNCAA . חברת הסטארט-אפ מיינדפליי ציינה הישג מרשים בחודש שעבר במהלך שידור משחק האול-סטאר של ה-NBA שחקני ה-NBA . הוחלט כי מצלמת הגוף הזעירה תוצמד לגופ של שחקנים ושופטים.
בעקבות כך, הסרטונים הייחודיים שצולמו מנקודת מבטם זכו למעל 20 מיליון צפיות ברשתות החברתיות. זו הפעם השנייה שNBA בוחרת להשתמש במיינדפליי לאחר ההצלחה העצומה שזכתה לה שנה שעברה ומתכוונת להרחיב את השימוש בעתיד הקרוב.
מהלך זה מספק לצופים חווית צפייה ייחודית וראשונה מסוגה, הן במהלך השידורים הישירים והן בצפייה בסרטוני וידאו ברשתות החברתיות. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת כיום לעבור משידור ישיר רגיל לשידור מנקודת המבט של שחקן או שופט באותו ערוץ.
ערן טל, מייסד משותף ומנכ"ל מיינדפליי: "הטכנולוגיה שלנו השיגה כבר למעלה ממיליארד צפיות הן בשידורים ישירים והן בצפייה בסרטוני וידיאו ברשתות החברתיות והפכה לחוויית ספורט חדשה של מאות מיליוני חובבי ספורט בעולם".
בתמונה: ערן טל ויהודה אלמליח, צילום: MindFly
עוד הוסיף טל: "הסרטונים הוויראליים הולידו פניות של גופי שידור, ליגות, קבוצות ואף ספורטאים שטרם אימצו את הטכנולוגיה וליגות וגופי שידור שכבר משתמשות בה הרחיבו את השימוש. צפי ההזמנות שלנו כבר מגיע עתה למאות משחקים בשנת 2025 ואני צופה שנצמח לאלפי משחקים בשנת 2026 ואחריה".
לדבריו, הוויראליות של הסרטונים ממשיכה לגדול וזו הסיבה שגופי שידור וליגות עוברות משידור מסחרי ראשון לשידור סדרה של משחקים. "אין לי ספק, שאנו מחוללים מהפכה בשידורי הספורט בארה"ב ובעתיד צפייה מנקודת המבט של שחקנים ושופטים תהיה חוויה נפוצה ומובנת מאליה", הכריז טל בגאווה.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה