עסקי ספורט

מהפכה בשידורי הספורט בישראל: ישראל היום מתחיל לשדר

עידן חדש בשידורי הספורט בישראל: "ישראל היום" משיקה את סיקור גביע היורוקאפ של BKT, זו הפעם הראשונה שבה  מערכת "ישראל היום" תשדר אירועי ספורט מסוג זה. המשחקים ישודרו מאולפן מיוחד בהנחיית יואב לימור, ויכללו פרשנויות של שחקנים לשעבר, מאמנים ודמויות בולטות נוספות מעולם הספורט הישראלי
מערכת ice | 
שידורי הספורט בדרך למהפכה (צילום shutterstock)
ליגת הכדורסל של היורוליג הודיעה כי "ישראל היום" רכשה את זכויות השידור לעונת 2024-2025 של גביע היורוקאפ של BKT בישראל. מאז הקמתו בשנת 2007, עיתון "ישראל היום" הפך לעיתון עם התפוצה הגדולה ביותר במדינה, ובנוסף, פועל בפלטפורמה דיגיטלית רחבה בעברית ובאנגלית.
"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם 'ישראל היום' ולהביא את ההתרגשות של גביע היורוקאפ לאוהדי הכדורסל בישראל," אמר אלכס פרר קריסטיאנסון, מנהל בכיר לשיווק ותקשורת בליגת היורוליג בכדורסל. "שיתוף הפעולה הזה מבטיח שחובבי הספורט בישראל יוכלו ליהנות מכדורסל אירופי ברמה הגבוהה ביותר, והכול בחינם. כך, נרחיב את החשיפה ואת הנגישות של גביע היורוקאפ לקהל הישראלי."
פרשני כדורסל מובילים בישראל, בהם שי האוזמן, עמית הורסקי, ניר קפלן ואבי סגל, יובילו את השידורים. המשחקים ישודרו מאולפן מיוחד בהנחיית יואב לימור, ויכללו פרשנויות של שחקנים לשעבר, מאמנים ודמויות בולטות נוספות מעולם הספורט הישראלי. בנוסף לשידורים החיים, "ישראל היום" תציע חוויית אוהדים מקיפה, עם סיקור נרחב ומעמיק על גבי הפלטפורמות הדיגיטליות והמודפסות של העיתון. הסיקור יכלול ניתוחים מקצועיים, עדכונים שוטפים ותוכן בלעדי לאורך כל העונה.
זו הפעם הראשונה שבה  מערכת "ישראל היום" תשדר אירועי ספורט מסוג זה, מתוך מחויבותה להרחיב את פעילותה בקרב אוהדי הספורט. באמצעות האתר הרשמי, האפליקציה הסלולרית והפלטפורמה הייעודית לטלוויזיות חכמות, "ישראל היום" תשדר בחינם את משחקי שתי הקבוצות הישראליות – הפועל בנק יהב ירושלים והפועל שלמה תל אביב – וכן מבחר מהמשחקים המובילים בכל סיבוב של גביע היורוקאפ.
עמיר פינקלשטיין, מנכ"ל "ישראל היום", ציין: "קבוצת 'ישראל היום' שמחה להיכנס לעולם השידורים, ובמיוחד כאשר מדובר בהזדמנות להציע לקהל הישראלי סיקור כדורסל איכותי בחינם, עם שדרנים ופרשנים מהשורה הראשונה. מדובר בצעד משמעותי עבור העיתונות, הספורט והשירות לציבור, והוא תואם את ערכי 'ישראל היום'."
עמר לחמנוביץ', העורך הראשי של "ישראל היום", הוסיף: "כקבוצת תקשורת מובילה, ״ישראל היום״ גאה להיות בית לאוהדי הפועל שלמה תל אביב, הפועל ירושלים בנק יהב ולכל חובבי הכדורסל בישראל. אנו מחויבים להעניק לצופים חוויית ספורט מהנה ועשירה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה