עסקי ספורט

אייל גולן ממשיך להתרחב בעסק החדש שלו: היכן פתח סניף?

חודש בלבד אחרי ההשקה של הסניף החדש במרינה באשקלון, היום הזמר הודיע על פתיחה של סניף חדש בעיר הכי מרכזית בעיר: "בחסדי ה' נפתח הסניף בתל אביב, פרטים מלאים בהמשך היום".
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
אייל גולן, אולי הזמר הישראלי המצליח בישראל, שנכנס לעולם הכושר בכל הכוח אחרי שרכש לפני קצת יותר משנה שנה את רשת מועדוני הכושר הישראלית - Easy Results. והשקיע בין 5-10 מיליון שקל, כאשר הצפי העסקי הוא בתוך שנה להגיע לכ- 100 סניפים ברחבי הארץ, ממשיך להתרחב איתו.
חודש בלבד אחרי ההשקה של הסניף החדש במרינה באשקלון, היום הוא הודיע על פתיחה של סניף חדש בעיר הכי מרכזית בעיר: "בחסדי ה' נפתח הסניף בתל אביב, פרטים מלאים בהמשך היום".
כאמור, רשת Easy Results היא רשת מועדוני כושר מהפכנית שמציגה לראשונה בישראל מכשור מתקדם ומוביל מהעולם. כל מכשיר עובד על אזור אחר בגוף ומסייע בפתרונות מהפכניים לשמירה על גוף בריא, חזק וחטוב ומציג לראשונה בישראל מכשור מתקדם שב-40 דקות אימון בלבד יכולים להגיע לשריפה של 1,500-2,000 קלוריות.

הרשת נפתחה לפני מספר חודשים על ידי אלקנה שרביט, וכבר ישנם אלפי לקוחות שמתאמנים ברשת מועדוני הכושר החדשה. הסניפים מתפרסים כרגע בראשון לציון, ירושלים, רחובות, פתח תקווה ובקרוב ייפתחו עוד 6 סניפים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה