עסקי ספורט

רונאלדו נחשף: זהו הסכם הממון המנופח של הכדורגלן

מגזין פורטוגלי פרסם את הסכם הממון בין שחקן הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו לבת זוגתו ג'ורג'יה רודריגז. לא תאמינו כמה הוא יצטרך לשלם מזונות
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגתו ג'ורג'יניה רודריגז (צילום אינסטגרם/ ג'ורג'יניה רודריגז)
למרות שהזוג לא התחתן, הםמגדלים חמישה ילדים יחד, ולכן הם החליטו לחתום על הסכם ממון משותף. בהסכם הממון של הזוג נכתב כי במקרה ויפדו, רונאלדו ישלם לג'ורג'יה פיצוי מזונות של כ-100,000 אירו בחודש, ובנוסף היא תקבל את האחוזה של הזוג בשווי של חמש מיליון אירו.
מטרת ההסכם היא להגן על הילדים במקרה של פרידה, זאת הסיבה שבמקרה של פרידה ג'ורג'יה תישאר בבית ותגדל את הילדים. סכום פיצוי המזונות שתקבל יוצא 20,000 אירו לילד בחודש, לזוג יש חמישה ילדים. סך כל המזונות יגיע לכ-1.2 מיליון אירו בשנה, והונו של השחקן מוערך בכ-500 מיליון דולר.
חשוב לציין שהזוג יחד משנת 2016 ומאז לא נפרד. כמו כל אנשים בעלי ממון הזוג חשבו על היום שאחרי במקרה ויגיע, למרות שהזוג לא נשוי הם בכל זאת החליטו לחתום על הסכם כזה, לטובת הילדים המשותפים שלהם.
לפי פרסום באתר TMI חמשת הילדים שהשניים מגדלים כמשפחה אחת, הם כריסטיאנו ג'וניור, שנולד ב-2010 לאשה אנונימית ונמצאת תחת חסותו המלאה של רונאלדו. בשנת 2017 נולדו לרונאלדו תאומים, בן ובת, מתאו ואווה, שהוא הביא מאם פונדקאית בארצות הברית. בהמשך אותה השנה ג'ורג'יה הביאה לעולם את בתם הבכורה, אלאנה מרטינה. בשנת 2022 נולדו התאומים שלהם, אך רק הבת שרדה את הלידה והבן נפטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה