תרבות ופנאי

בלי הסכם ממון: ג'יי לו מגישה בקשה לגירושין מבן אפלק

זה סופי: לאחר אין-סוף שמועות וספקולציות באשר למצב היחסים בין צמד הכוכבים, הזמרת והשחקנית, ג'ניפר לופז, מגישה בקשה רשמית לגירושין מבעלה, השחקן בן אפלק, בדיוק ביום השנה השני לנישואיהם

מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום אינסטגרם)
בקשת הגירושין של השחקנית והזמרת, ג'ניפר לופז אומנם הוגשה אמש, ב-20 באוגוסט, אך על פי המסמכים המשפטיים שצירפה הכוכבת, הפרידה בין השניים, כפי שדווח, התרחשה כבר ב-26 באפריל, קרוב ל-4 חודשים טרם הפרסום הרשמי.
על פי דיווחים מחו"ל, בני הזוג לא חתמו על הסכם ממון לפני שקשרו את היחסים ביניהם ונישאו, ולא ברור עדיין מי יצא מורווח מהעניין. הונה של לופז מוערך בכ-400 מיליון דולר, בעוד אפלק בעל שווי נקי של 150 דולר "בלבד".
בני הזוג, אשר רכשו יחדיו נכס בשווי 68 מיליון דולר בבוורלי הילס, הוציאו אותו למכירה בסכום של 60 מיליון דולר, פחות משנה לאחר רכישתו.
הרומן בן לופז ואפלק התחיל כידוע לפני יותר מ-20 שנה, אז נפגשו על סט צילומים של סרט חדש בו כיכבו. הצמד שקיבל אז את הכינוי "בניפר", לא שרד יחד והשניים החליטו לבטל את אירוסיהם במפתיע בשנת 2004. הקשר בין שני הכוכבים הוצת מחדש ב-2021, אז חתם אפלק כל הודעה לזמרת במילים: "לא הולך לשום מקום", כסמל למחויבות החדשה שלו כלפיה. ביולי 2022 נישאו.
כזכור, אפלק ולופז לא צולמו יחד בפומבי מאז ה-2 ביוני, אך לופז נראתה עוזבת את ביתו המושכר של אפלק בשבוע שעבר. הכוכבת אף ביקרה את השחקן ביום הולדתו ה-52, יחד עם גרושתו ג'ניפר גארנר, וילדיו, אך הוא נעדר באופן מופגן מחגיגות יום הולדתה ה-55, בסוף יולי.
על פי מקורבים לזמרת, לופז חשה כעת מושפלת לאחר שהעידה בראיונות שאפלק הוא אהבת חייה.
עבור לופז, מדובר כבר בגירושים רביעיים. לאפלק שהיה כאמור נשוי בעבר לשחקנית ג'ניפר גארנר, מדובר בגירושים שניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה